آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 36768
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴

صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره

وزیر کشور با اشاره به اینکه سد‌معشوره مورد تاکید رئیس جمهور است، گفت: امروز مجوز ماده سد‌معشوره صادر شد و این گامی مهمی برای پیشرفت این سد به‌عنوان یک نیاز قطعی در استان است.

صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره

به گزارش وارک نیوز، احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در حاشیه گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته و عمده کارآفرینان و فعالان اقتصادی از تلاش‌های استاندار و معاونان راضی بودند، اظهار کرد: ۱۸۰ واحد که قبلاً مشکل داشتند به طور احیا شده است، این آمار رسمی است و قطعا آمار غیر رسمی بیشتر از این رقم است.

وی بیان با توجه به کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته است، افزود: افزایش ۴ برابری تولید در برخی محصولات، زمینه سازی برای صادرات همه از مجموعه فعالیت‌هایی است که منجر به توسعه استان می‌شود.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه در حوزه روان آب‌ها باید کارهای آبخیزداری انجام می‌شود، گفت: با عملیات آبخیزداری هم آب موجود به کار گرفته می‌شود هم از خسارت ها جلوگیری می‌شود، تامین منابع مورد نیاز عملیات آبخیزداری در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وحیدی در خصوص راه آهن دورود-خرم‌آباد هم توضیح داد: قطعه‌ی که در دست ساخت است در ۱۷ نقطه فعال است و از سرعت خوبی هم برخوردار است.

وی بیان کرد: مابقی قطعه‌ها هم در دستور مطالعه و برنامه‌ریزی است.

وزیر کشور با اشاره به صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره هم گفت: امروز مجوز ماده ۲۳ صادر شده و همین کار سد را جلو می‌اندازد.

وحیدی با بیان اینکه سد معشوره جزو نیازهای قطعی و مورد تاکید رئیس جمهور است، بیان کرد: ساخت سد معشوره جزو برنامه‌های دولت است و همین مجوز ماده ۲۳ خیلی گام مهمی است که بتواند کار را جلو برود.

پایان پیام/