آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 3630
یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

لزوم تعیین تکلیف سریع وضعیت سیمان خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف سریع وضعیت سیمان خرم‌آباد تاکید کرد.

به گزارش وارک نیوز محمد بیرانوندی در این راستا بیان کرد: به کرات به دولت‌مران و سایر مسئولان گفته شده که لرستان گذشته بسیار درخشانی داشته اما اصل ۴۴ به جای اینکه به صنایع لرستان کمک کند آنها را تعطیل کرده به عنوان نمونه شرکت پارسیلون با ابهت فلج شده و هزار و ۸۰۰ پتانسیل به کارگیری جوانان این دیار از دست رفته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات کنونی لرستان را باید به زمین زده شدن کلنگ‌های مایوس کننده در دهه‌های گذشته دانست که متاسفانه تعدادی از طرح‌ها در بدو فعالیت و با وجود گذشت چند سال هنوز بلاتکلیف‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تلاش‌های همه‌جانبه صورت گرفته توانستیم بار دیگر نیروگاه خرم‌آباد را به چرخه فعالیت بازگردانیم، متاسفانه بعد از گذشت چند سال این طرح هنوز تکمیل نشده است.

بیرانوندی در ادامه با انتقاد از وضعیت بلاتکلیف سیمان خرم‌آباد، افزود: متاسفانه با وجود گذشت چند سال بازهم شاهد بلاتکلیفی سیمان خرم‌آباد بوده و این کارخانه به جای اینکه در کش‌و قوس کارهای بیهوده قرار داشته باشد باید اکنون به بهره‌برداری می‌رسید.

وی گفت: اگر در این سال‌ها در اراضی سیمان حتی کشاورزی نیز انجام ‌می‌شد برای مردم ارزش افزوده بالاتری داشت تا اینکه این کارخانه بلاتکلیف باشد.

این مسئول افزودد: انتظار می‌رود هر چه سریعتر شرایط برای تعیین تکلیف نهایی سیمان خرم‌آباد مهیا شود چرا که تکمیل این کارخانه یکی از مطالبات به حق مردم است./فارس