آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 35911
پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

نجات مادر از مرگ و تولد نوزاد در منطقه صعب‌العبور «شول‌آباد» الیگودرز

با تلاش تیم فوریت‌های پزشکی و کادر درمانی شبکه بهداشت الیگودرز، یک مادر باردار در منطقه صعب‌العبور شول‌آباد الیگودرز از مرگ نجات یافت.

نجات مادر از مرگ و تولد نوزاد در منطقه صعب‌العبور «شول‌آباد» الیگودرز

به گزارش وارک نیوز، مهدی آدینه‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش تیم فوریت‌های پزشکی و کادر درمانی شبکه بهداشت یک مادر باردار در منطقه صعب‌العبور شول آباد الیگودرز از مرگ نجات یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: این مادر باردار با مراجعه به مرکز جامع سلامت شهری شول آباد که دچار افت فشار و درد زایمان شده بود با اعلام وضعیت وی، سریعا توسط تیم مرکز شامل تکنسین‌های اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی و ماما در این منطقه صعب العبور حاضر شدند و با اقدامات صورت گرفته، مادر باردار در حین انتقال به مرکز شهرستان توسط ماما خانم دریکوندی ساعت ۵ صبح در داخل آمبولانس زایمان کرد.

 

رئیس اورژانس لرستان تصریح کرد: بلافاصله پس از زایمان، مادر دچار افت شدید فشار خون شد که اقدامات اولیه توسط تیم درمانی برای وی انجام و بلافاصله با تلاش پرسنل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) بخش زایشگاه این شهرستان انتقال و اقدامات تکمیلی درمانی برای این مادر انجام شد و خوشبختانه حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.