آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 35684
چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

پیش بینی بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در لرستان

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: بارش های رگباری همراه با رعد و برق تا پایان هفته جاری در این استان قابل انتظار است.

پیش بینی بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در لرستان

به گزارش وارک نیوز، ” زینب اکبری” روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تا پایان هفته جاری جو منطقه تحت تاثیر شرایط ناپایدار قرار دارد و علاوه بر ابرناکی، وزش باد شدید و در برخی موارد نسبتا شدید نیز قابل انتظار است.

 

وی اظهار داشت: در این مدت بارش های خفیف و پراکنده و در برخی نقاط با تقویت سامانه، بارش های رگباری همراه با رعد و برق در نقاط مختلف این استان پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: در نتیجه فعالیت این سامانه مخاطراتی مانند لغزندگی معابر، رواناب ها و سقوط اشیا، لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، احتمال آسیب به تاسیسات کم استحکام شهری و روستایی و شکسته شدن درختان انتظار می رود و در نقاطی از استان نیز با پدیده گردو غبار و کاهش میدان دید افقی مواجه خواهیم بود.

 

اکبری گفت: جمعه بعد از ظهر این شرایط ناپایدار از جو استان خارج خواهد شد و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده جو پایداری در استان حاکم می شود همچنین در این مدت نوسانات دمایی چندانی در سطح استان پیش بینی نشده است.