آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 35623
یکشنبه - ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

خیبر برنده بازی مهم هفته/چادرملو اردکان در خانه حریف خیبر نشد

خیبر خرم‌آباد با برد 3 بر 2 در یزد موفق شد از سد چادرملو اردکان بگذرد و با رساندن امتیازات خود به 9 به جمع مدعیان اضافه شود.

خیبر برنده بازی مهم هفته/چادرملو اردکان در خانه حریف خیبر نشد

به گزارش وارک نیوز، در یکی از بازی‌های حساس هفته پنجم لیگ دسته اول امروز چادرملو اردکان از خیبر خرم‌آباد پذیرایی کرد. این بازی مهیج و جذاب بین دو تیم خوب لیگ یک با برتری 3 بر 2 شاگردان رضا مهاجری خاتمه یافت.

 

در این بازی چادرملو روی یک بازی حساب شده موفق شد توسط امیرحسین خدامرادی در دقیقه 19 به گل برسد. در ادامه این تیم خیبر خرم‌آباد بود که موفق شد روی دو موقعیت دو بار دروازه تیم چادرملو را باز کند. سجاد دانایی در دقیقه 39 و مهرداد قنبری در دقیقه 42 گل‌های اول و دوم خیبر را به ثمر رساندند تا بازی با برتری دو بر یک میهمان در نیمه اول خاتمه یابد.

در نیمه دوم هر ۲ تیم تغییراتی در ترکیب خود انجام دادند. در این نیمه حمید طاهرخانی در دقیقه 56 موفق شد گل سوم را برای خیبر بزند تا اختلاف به دو گل برسد. به همین خاطر چادرملو تلاش زیادی کرد تا بتواند به بازی برگردد و در خانه بازنده نباشد. در دقیقه 62 ابراهیم رضازاده گل دوم را برای تیم سعید اخباری به ثمر رساند، اما ادامه تلاش‌های نماینده اردکان به جایی نرسید. خیبری‌ها نیز در دقایق پایانی با دفاع منطقی و حساب شده از برتری خود محافظت کردند و البته که در دقایق پایانی روی ضدحملات چند فرصت هم داشتند اما از دست رفت.

 

در نهایت چادرملو که اولین شکست خود را در لیگ یک تجربه کرد، با باخت 3 بر 2 مقابل خیبر ده امتیازی باقی ماند و بهترین فرصت برای رسیدن به صدرجدول را از دست داد. از سوی دیگر تیم پرمهره خیبر خرم‌آباد با سه امتیاز امروز جمع امتیازاتش را به عدد 9 رساند و با صعودی قابل ملاحظه در جدول پنجم جدول رده‌بندی بالا آمد.