آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار » ورزشی
کد خبر : 35581
سه شنبه - ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

محرومیت 13 نفر در بازی نیمه تمام!کمیته انضباطی داماش را نقره داغ کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ورود فوری به اتفاقات دیدار خیبر و داماش داشت.

محرومیت 13 نفر در بازی نیمه تمام!کمیته انضباطی داماش را نقره داغ کرد

به گزارش وارک نیوز، تیم‌های خیبر و داماش گیلان از ساعت 17:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مقابل هم قرار گرفتند و یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول را مقابل هم برگزار کردند که این بازی در دقیقه 7 نیمه کاره ماند!

 

عدم اعلام پنالتی در صحنه مشکوک در محوطه جریمه خیبر در دقیقه 6 کاری کرد تا داماشی‌ها نسبت به تصمیم میثم حیدری، داور مسابقه معترض شوند، اما او بازی را ادامه داد و درست همین توپ با نفوذ از سمت چپ و یک ارسال در نهایت تبدیل به گل شد تا کادر فنی و بازیکنان ذخیره داماش وارد زمین شوند و اعتراض خود را بیشتر کنند.

 

گفته می‌شود داور در این صحنه مورد ضربه یکی از داماشی‌ها قرار گرفته و از ناحیه صورت آسیب دیده و به همین دلیل به رختکن رفته و بازی را نیمه تمام اعلام کرده است.

 

 

اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یک رای سریع، نسبت به اتفاقات دیدار خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان واکنش نشان داده و رای به محرومیت محمد مختاری و محمود خرمزی مربیان، ابراهیم رضایی، تدارکات و اشکان توانایی، مهدی رستمی، امید پورقمبری، سید محمد خرم الحسینی، علیرضا مصطفایی، محمد رستمی لیچاهی، حسین خیری، سعید طالبی، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده از جمع بازیکنان تا اطلاع ثانوی داده است.