آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 3530
شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

لزوم ایجاد مرکزناباروری در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم ایجاد مرکزناباروری در این استان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد

به گزارش وارک نیوز نشست هماهنگی ایجاد مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تسلیت ایام شهادت دخت پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: ایجاد مرکز ناباروری در استان لرستان یکی از ضرورت‌های ویژه در بحث درمان ناباروری بوده و هست و ما با توجه به اقدامات جهاد دانشگاهی، خود نیز در این زمینه تلاش‌های قابل‌توجه و اقدامات به ثمر نشسته‌ای را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک نیز شاهد ایجاد مرکز ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان باشیم، که این بار می‌خواهیم سنگینی مشکلات در حوزه درمان ناباوری را از دوش مردم استان لرستان برای همیشه برداریم.

ساکی افزود: هدف ما پیشرفت در همه زمینه‌های بهداشتی درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که این مهم منجر به رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهد شد.

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان گفت: حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی همواره در بحث ایجاد مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی ملموس و قابل‌توجه بوده است و ما توانسته‌ایم با خرید ساختمانی به متراژ ۲۴۸۰ متر با نرخ چهار میلیارد و یکصد و پنج میلیون تومان خریداری کنیم که در حال تعمیر ساختمان هستیم و امیدواریم با اخذ کمک ۲/۵ میلیارد تومان از بنیاد برکت و تجهیز این مرکز خدمت شایان و چشمگیری را به مردم لرستان ارائه کنیم.

وی گفت: امیدواریم که دانشگاه علوم پزشکی نیز در خصوص استانداردهای لازم ساختمانی درمانی با ما همکاری لازم را در جهت نوع نقشه ساختمانی مذکور را داشته باشند.