آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 35199
پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

حمله قاچاقچیان چوب و زغال به مأمورین منابع طبیعی خرم آباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم آباد گفت : در پی گشت و مراقبت از عرصه‌های منابع طبیعی در منطقه جنگلی دادآباد بخش مرکزی خرم آباد، مأمورین این شهرستان به افرادی سودجو در حین زغال گیری برخورد کردند که با حمله به مأمورین منابع طبیعی منجر به درگیری و نزاع شد.

حمله قاچاقچیان چوب و زغال به مأمورین منابع طبیعی خرم آباد

به گزارش وارک نیوز، سید علی حسینی افزود : در این درگیری قاچاقچیان با تیراندازی به خودروی منابع طبیعی موجب خسارتی از جمله شکستن شیشه جلو و عقب، شکستن بی سیم خودرویی و فرورفتگی بدنه خودرو شدند که خوشبختانه نیروهای منابع طبیعی در این درگیری صدمه ای ندیده اند.

 

وی اظهار کرد : در پی این حادثه هماهنگی های لازم با دادستان محترم مرکز استان و نیروی انتظامی صورت گرفت و شبانه به محل حادثه رفتیم که در همین راستا دو دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه تراکتور توقیف شد و همچنین دو نفر از افراد ضارب دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

 

سید علی حسینی با اشاره به اینکه تهيه زغال و قاچاق چوب درختان جنگل هاي زاگرس از عوامل اصلی و تشديد كننده تخريب اين منابع به شمار می ‎رود گفت : برخورد با قاچاقچیان و حفاظت از منابع طبیعی همیشه در دستور کاری این اداره بوده و هست، کمااینکه در سال‌های گذشته شاهد اینچنین اتفاقاتی برای جنگلبانان بوده ایم.

خبر از پیام عالیخانی