آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 35174
سه شنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

افتتاح و کلنگ زنی 200 پروژه گازرسانی لرستان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از افتتاح و بهره برداری از 154 پروژه گازرسانی و برگزاری مراسم کلنگ زنی 46 پروژه گازرسانی دیگر همزمان با هفته دولت در شهریوماه خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی 200 پروژه گازرسانی لرستان در هفته دولت

به گزارش وارک نیوز، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام این خبر، بیان کرد: به حول و قوه الهی و با تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان، در هفته دولت گازرسانی به 75 روستا، 78 واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و ساختمان اداری ناحیه اشترینان با اعتباری بالغ بر 890 میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید و همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 45 روستا و ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد نیز با اعتباری بالغ بر 446 میلیارد ریال شروع خواهد شد.

 

گودرزی افزود: این شرکت در ادامه روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در استان لرستان، تاکنون گازرسانی به 31 شهر، 2181 روستا و همچنین 3000 واحد تولیدی، صنعتی وکشاورزی را انجام داده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان گفت: خدمت به مردم عزیز لرستان و توجه به تمامی نقاط استان در راستای گازرسانی و ایجاد رفاه موجب افتخار همه کارکنان این شرکت می باشد که در این راستا ضریب نفوذ گازرسانی شهری با 99.8 درصد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با 96.4 درصد بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز استان لرستان می باشد.