آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 3515
چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱

پایانه‌برون استانی خرم‌آباد استاندارد و با دسترسی مناسب است

شهردار خرم آباد گفت:پایانه‌برون استانی یک پایانه استاندارد با دسترسی مناسب است.

به گزارش وارک نیوز، وحید رشیدی روز سه شنبه در آیین افتتاح ترمینال برون استانی خرم آباد بیان کرد: تا پایان دهه فجر چهار پروژه شهری دیگر به بهره برداری خواهند رسید با بهره برداری از پایانه و چند پروژه فضای سبز دیگر به آرمان خرم_آباد_مقصد_گردشگری نزدیک تر می شویم.

وی ادامه داد:  این ترمینال با ٣۶ هزار متر مربع مساحت محوطه و چهارهزار متر مربع زیربنای ساختمان مرکزی یک پایانه استاندارد با ظرفیت مناسب برای پوشش دهی حمل و نقل مسافران است.

شهردار خرم آباد افزود: طبق قانون تمامی تعاونیهای مسافربری موجود در سطح شهر موظفند در چند روز آینده به این پایانه نقل مکان کنند با این توضیح که قبلا طبقه مذاکرات صورت گرفته تمامی شرایط مورد نظر این تعاونیها تامین شده است.

رشیدی مسیرهای دسترسی پایانه برون استانی را مناسب خواند و گفت: یک سری اصلاحات هندسی نیز با نظر شورای ترافیک استان در معابر منتهی به ترمینال صورت گرفت و در آینده  نیز ممکن است با ساخت یک پل مستقیما میدان دانشجو در ورودی شهر به این پایانه متصل گردد.

وی طراحی نرم افزار فروش اینترنتی بلیط را از دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری عنوان کرد و افزود : با وجود این نرم افزار یا اپلیکیشن تمامی شهروندان می توانند در منازل خود و به صورت غیرحضوری نسبت به تهیه بلیط اتوبوس به مقصد مورد نظر خود اقدام نمایند.

این مسئول هدف از اجرای اینگونه پروژه ها را علاوه بر ارتقا سطح رفاه شهروندان ، تحقق رویای تبدیل خرم اباد به مقصد گردشگری خواند و خاطرنشان کرد : در این راستا و تا پایان ایام الله دهه فجر چهار بوستان دیگر با ظرفیت مجموعا ١٢ هکتار هکتار و با اعتباری بالغ بر ٧٠ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

گفتنی ست پروژه پایانه برون استانی شهرداری خرم آباد به عنوان یکی از ۱۰پروژه برتر در تاریخ عمران شهری خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد تومان با امکانات و تجهیزات، نوین و پیش بینی کلیه فضاهای مورد نیاز از سال ١٣٩٢ آغاز و دربهمن ماه ٩۶ به پایان رسید.