آخرین اخبار » اخبار
کد خبر : 3499
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

استقرار ۷ سیستم مدیریت کیفیت در شرکت گاز لرستان

مدیرعامل سابق شرکت گاز لرستان از استقرار ۷ سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت خبر داد.

به گزارش وارک نیوز، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه در بحث گازرسانی ایجاد شبکه‌های گازرسانی اعم از خطوط تغذیه و توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۰ سال گذشته به طور متوسط روزانه ۵۵۰ متر شبکه‌گذاری انجام شده بود که این میزان در سال‌های اخیر به روزانه یک هزار و ۸۰۰ متر رسیده و نشان از رشد ۳۲۷ درصدی دارد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز لرستان از رشد ۲۳۱ درصدی نصب انشعابات از ۲۰ سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: در ۲۰ سال گذشته به طور متوسط روزانه ۱۶ انشعاب نصب شده و طی سالیان اخیر این میزان به ۳۷ انشعاب رسیده‌است.

شمس خرم‌آبادی بیان داشت: در بحث پذیرش و اشتراک در ۲۰ سال گذشته به طور متوسط روزانه ۴۷ اشتراک را شاهد بودیم حال اینکه این تعداد امروز ۸۷ اشتراک است.

وی با بیان اینکه در گذشته به طور متوسط هر ۱۳ روز، یک صنعت گاز دار می‌شد، تصریح کرد: امروز اما این متوسط به ۲٫۵ روز رسیده و رشد چندین درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز لرستان یادآور شد: علی‌رغم مشکلات منابع مالی و توپوگرافی استان، طی سالیان اخیر به طور متوسط هر دو روز یکبار، به یک روستا گازرسانی شده است.

شمس خرم‌آبادی از سهم هشت درصدی لرستان از فعالیت‌های شرکت گاز ایران خبر داد و گفت: این میزان بالاتر از میانگین درنظرگرفته شده برای استان است.

وی اظهار داشت: در سال‌های متمادی شرکت گاز لرستان همواره در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است، همچنین برای اولین بار شرکت گاز لرستان در جشنواره مسئولیت‌های اجتماعی تندیس سیمین را کسب نمود.

مدیرعامل سابق شرکت گاز لرستان افزود: با توجه به اقداماتی که از گذشته تاکنون صورت گرفته موفق شدیم هفت سیستم مدیریت کیفیت را در شرکت گاز استان مستقر کنیم.