آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار
کد خبر : 34946
دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

آسمان لرستان بارانی می‌شود

معاون هواشناسی لرستان از بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خبر داد و گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای نیمه شرقی استان و تا حدودی مناطق شمالی، علاوه بر ابرناکی شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای خواهیم شد.

آسمان لرستان بارانی می‌شود

به گزارش وارک نیوز ، زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای لرستان، اظهار کرد: از امروز تا پایان هفته برای نقاط مختلف استان به ویژه نیمه شرقی شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تراکم ابرها در نواحی شرقی و شمالی استان به نسبتا ابری می‌رسد و همراه با این شرایط، شاخص‌های ناپایداری نیز بالا می‌رود.

 

معاون هواشناسی لرستان از بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خبر و ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای نیمه شرقی استان و تا حدودی مناطق شمالی، علاوه بر ابرناکی شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای خواهیم شد.

 

اکبری بیان داشت: در این بازه زمانی نفوذ گردوغبار در نیمه شرقی استان انتظار می‌رود.

 

وی، اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها، احتمال ایجاد رواناب، احتمال خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی و باغی را از جمله مخاطرات شرایط ناپایدار پیش‌رو عنوان کرد.

 

اکبری تصریح کرد: این سامانه بارشی چهارشنبه شب از آسمان استان خارج می‌شود.