آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 34921
شنبه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

برترین‌های مسابقات ورزشی دانش‌آموزان معرفی شدند/یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز حاصل کار کشتی‌گیران لرستانی بود

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان پسر گرامیداشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص مدافع امنیت کشور شهید روح الله عجمیان به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

برترین‌های مسابقات ورزشی دانش‌آموزان معرفی شدند/یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز حاصل کار کشتی‌گیران لرستانی بود

به گزارش وارک نیوز، مسابقات دانش آموزان در رشته کشتی آزاد با حضور ۳۸۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم و در بخش کشتی فرنگی با حضور ۲۷۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

 

فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان گفت: در کشتی فرنگی از تیم لرستان محمدمهدی رجایی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و رضاجلیلی و محمدکرم‌پور به ترتیب در اوزان ۴۸ و ۶۲ کیلوگرم مدال برنز گرفتند تا تیم فرنگی لرستان در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

 

وی افزود: در کشتی آزاد نیز تیم لرستان با ۳ مدال نقره امیرمحمد رحیم‌نیا ، هومن کلهر و امیرمحمد پیمانی در اوزان ۴۴ ، ۵۷ و۶۲ کیلوگرم و یک مدال برنز سام ملکی در وزن ۵۲ کیلوگرم به مقام ششم تیمی دست یافت.

 

وی با تاکید بر اینکه اعزام این دو تیم به مسابقات آموزشگاه‌های کشور توسط معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته از این معاونت تقدیر و تشکر کرد.

 

لازم به ذکر است احد کرمی به عنوان مسئول کمیته فنی آزاد، محمود ستوده سرپرست فنی داوران فرنگی کشور ،فرید بهرامی به عنوان سرپرست فنی داوران آزاد کشور و محمد کشوری به عنوان مسئول جدول فرنگی کشور در این مسابقات حضور داشتند