آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 34608
شنبه - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

«پل بلیلوند» زیر بار ترافیک رفت

معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه پل بلیلوند ۷ ماه قبل از پایان مدت قرارداد پیمانکار آماده بهره‌برداری است، گفت: تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم باعث شد، پل قبل از پایان مدت قرارداد پیمانکار به بهره‌برداری برسد.

«پل بلیلوند» زیر بار ترافیک رفت

به گزارش وارک نیوز، گودرز باباعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه پل بلیلوند پس از سال‌ها بالاخره زیر بار ترافیکی رفت، اظهار کرد: پل در حال حاضر برای عبور ترافیک آماده و در حال حاضر اهالی به صورت موقت و آزمایشی از آن استفاده می‌کنند.

 

وی بیان کرد: پل بلیلوند ۷ ماه قبل از پایان مدت قرارداد پیمانکار آماده بهره‌برداری است.

 

معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: عملیات باقیمانده شامل ساخت برید پایین دست پل و ساماندهی رودخانه و تخریب پل قدیمی که در دهانه این پل قراردارد است، که مانع بهره‌برداری از پل نیست.

 

بابا عباسی با اشاره به اینکه منابع مالی این پروژه که سال ۹۸ شروع شد، از محل ستاد حوادث استان تامین می‌شد و مبلغ تخصیص آن بسیار اندک و جوابگوی پیشرفت پروژه نبود، عنوان کرد: پروژه سال ۹۹ به دلیل عدم تخصیص متوقف شد، اما در دولت سیزدهم با توجه به تقاضای مردم و توجه ویژه استاندار همچنین تامین اعتبار لازم و تزریق تخصیص به این پروژه دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجددا فعال و عملیات آن شتاب مناسب گرفت.

 

وی بیان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم باعث شد، پل قبل از پایان مدت قرارداد پیمانکار به بهره‌برداری برسد.

 

به گفته معاون ساخت و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی لرستان بهره‌برداری پل بلیلوند نقش مهمی در روان سازی و کاهش ترافیک ورود و خروج شهر خرم‌آباد دارد.