آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 34541
شنبه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

جسد مرد پلدختری در ارتفاعات “تنگه هلت” پیدا شد

رییس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: یک فرد پلدختری در ارتفاعات “تنگه هلت” این شهرستان مفقود شده بود که پس از هفت ساعت عملیات پیچیده، جنازه وی پیدا و به پایین تنگه کشیده شد.

جسد مرد پلدختری در ارتفاعات “تنگه هلت” پیدا شد

به گزارش وارک نیوز، جهانگیر اکبری به رسانه ها اظهار کرد: در پی اعلام معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی برمفقود شدن یک نفر در تنگه هلت، بلافاصله ۲ تیم جست و جو و نجات در سیلاب شهرستان برای جستجوی فرد مفقود شده به محل موردنظر اعزام شدند.

اکبری افزود: تیم های جست و جو و نجات پس از ساعتها، جسد فرد مفقود شده را یافتند.

وی ادامه داد: به دلیل صعب العبور بودن “تنگه هلت” و آبشارهای رودخانه به کمک تیم های واکنش سریع استان، شعبه خرم آباد و پایگاه امداد و نجات شوراب با بستن کارگاه و طی کردن مسافتی سخت و نفس گیر پس از هفت ساعت عملیات، جسد وی را تحویل خانواده متوفی دادند.

“تنگه هلت” در شهرستان پلدختر، میان کوه ها و دره ای سر سبز از درخت بلوط قرار گرفته است. این تنگه از ۲ رودخانه سیمره و زال سرچشمه می گیرد و مسیر آن حدود چهار کیلومتر می باشد. برای دسترسی به این تنگه زیبا و خیره کننده باید در مسیر رفت و برگشت حدود ۲ ساعت مسیر را طی کرد. از ویژگی های این منطقه، بکر و دست نخورده بودن آن است که در گوگل به راحتی نمی توان موقعیت مکانی آن را یافت.