آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 34508
سه شنبه - ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با سرعت بالا احداث می‌شود

شهردار خرم‌‌آباد گفت: پروژه تقاطع غیر هم سطح شهدای جاویدالاثر خیابان شریعتی از سرعت اجرای خوبی برخوردار بوده و کار توسط پیمانکار با دقت و سرعت خوبی در حال اجرا است.

تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با سرعت بالا احداث می‌شود

به گزارش وارک نیوز، داریوش بارانی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاویدالاثر شریعتی، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه از سرعت اجرای خوبی برخوردار است و کار توسط پیمانکار با دقت و سرعت خوبی در حال اجرا است.

 

وی بیان کرد: پیمانکار همه ظرفیت‌های بالقوه کارگاه و سایت را فعال کرده است، چون در این پروژه زمان برای ما مهم است.

 

شهردار خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه مردم نگران زمان اجرای پروژه هستند، گفت: بنابراین همه تلاش ما این است که پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

 

بارانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه موضوع ترافیکی محل پروژه از آنچه که الگوهای ترافیکی ما قبل از شروع پروژه نشان می‌دادند وضعیت بهتری دارد، عنوان کرد: پیش بینی ما این بود که با اجرای پروژه ترافیک چالش اساسی ایجاد کند اما به دلیل همراهی مردم شرایط خیلی بحرانی نیست.

 

وی گفت: به عنوان شهردار از رانندگان، شهروندان و کسبه‌ای که در محل پروژه تردد دارند، بابت صبر و همراهی با پروژه قدردانی می‌کنم.

 

شهردار خرم‌آباد تاکیدکرد: با توجه به نواقصی که در محورهای جایگزین وجود دارد، به دنبال لکه گیری و آسفالت محورهای جایگزین هستیم.

 

بارانی خاطرنشان کرد: معابر و کوچه‌هایی که به عنوان محورهای جایگزین مشخص شده‌اند باید وضعیت بهتری داشته باشند، تا در مواردی همچون بارندگی مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.