اخبار » اقتصادی
کد خبر : 34490
شنبه - ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

 «کیانوش عزیزی‌مقدم» عضو هیات مدیره گروه صنعتی ویتانا شد

با پیشنهاد هیات مدیره گروه صنعتی ویتانا و تصویب مجمع عمومی؛ دکتر «کیانوش عزیزی‌مقدم» عضو هیات مدیره این گروه صنعتی منصوب شد.

 «کیانوش عزیزی‌مقدم» عضو هیات مدیره گروه صنعتی ویتانا شد

به گزارش پايگاه خبری وارک نیوز؛ با پیشنهاد هیات مدیره گروه صنعتی ویتانا و تصویب مجمع عمومی؛ دکتر «کیانوش عزیزی‌مقدم» عضو هیات مدیره این گروه صنعتی منصوب شد.

 

یادآور می‌شود که دکتر «کیانوش عزیزی‌مقدم» اهل روستای پاعلم از توابع لرستان و از چهره‌های شاخص و خلاق در عرصه فعالیت‌های مدیریتی اقتصادی است که ریاست هيئت مدیره شرکت پخش دارویی «اَوِسینا»؛ ریاست هیأت مدیره هلدینگ زاگرس دارو؛ مشاور عالی و عضو هیات رئیسه فدراسیون کبدی جمهوری‌ اسلامی را در کارنامه خود داشته و سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت صمت به عنوان تولید کننده برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

گروه صنعتی ویتانا اولین تولید کننده بیسکویت در ایران است که از ارزش و قدمت بالایی برخوردار بوده و محصولات دیگر این گروه صنعتی از قبیل شیرینی و شکلات نیز در شمار برندهای معتبر کشور محسوب می‌شود.

 

گروه صنعتی ویتانا دارای برند ماندگار و نوستالوژیک «بیسکویت مادر» است که ۱۰ درصد تولید بیسکویت کشور را بر عهده دارد.

 

این گروه صنعتی دارای چندین شرکت تولیدی که بیش از ۲ هزار نفر پرسنل بوده و در بورس با نماد غویتا با بیش از تعداد ۷۰ هزار سهامدار، فعالیت دارد.