آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 34414
یکشنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

احداث باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت:در صورت ورود پیمانکار بخش خصوصی، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث خواهد شد.

احداث باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان

به گزارش وارک نیوز، فرهاد نامداری امروز صبح در گفتگو با رسانه‌ها، با اشاره به اینکه در صورت ورود پیمانکار بخش خصوصی، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث خواهد شد، اظهار کرد: مشوق‌ها و زیرساخت‌های لازم در اراضی پارک علم و فناوری استان فراهم است.

وی هدف از احداث باغ علم و فناوری کودک و نوجوان را فرهنگ‌سازی نوآوری و فناوری و شکوفایی خلاقیت در کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که بخش خصوصی می‌تواند به آن ورود کند ایجاد زیرساخت‌های مرتبط برای تفریح هدفمند و آشنایی عینی و عملی کودکان و نوجوانان با مفاهیم علمی در راستای تقویت خلاقیت و نوآوری آنان است.

نامداری با دعوت از تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، گفت: این پارک مشوق‌ها و حمایت‌های لازم را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این پروژه در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: در همین راستا تا هزار متر مربع زمین مورد نیاز به همراه کلیه زیرساخت‌های لازم مانند راه دسترسی، برق، گاز، آب، تلفن و اینترنت را در محل اراضی پارک علم و فناوری لرستان واقع در پردیس دانشگاهی آیت اله کمالوند خرم‌آباد تخصیص می‌دهد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان امروز کارآفرینان و سازندگان آینده کشور هستند، خاطرنشان کرد: با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این پروژه در بلندمدت شاهد تغییر نگرش نسل آینده به مقوله اشتغال و نوآوری در استان باشیم.