اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 342
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

از فردا به درب منازل مسئولان می‌روم!

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با انتقاد از مشکل‌های مالی تیمش گفت: از فردا به درب منازل مسئولان می‌روم.

این برد را به شهید زنده ایران سید نورخدا موسوی تقدیم می کنم

به گزارش وارک نیوز داود حق‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، پس از برتری ۲ بر یک برابر نساجی مازندران اظهار کرد: این برد را به شهید زنده “سید نورخدا موسوی” تقدیم می‌کنم که پیش از این بازی به پابوس ایشان رفتیم و امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

وی با بیان اینکه در چند بازی گذشته که نتایج مطلوبی نگرفتیم، بدشانس بودیم، اضافه کرد: در آن دیدارها موقعیت‌های زیاد گلزنی را به راحتی هدر می‌دادیم.

حق‌دوست درباره استعفایش پس از باخت به راه‌آهن گفت: بنده دو خواسته داشتم؛ یکی “همدلی بچه‌ها و دیگری رفع مشکل‌های مالی” که بچه‌ها یاری کردند و حالا نوبت مسئولان است و باید کمک کنند.

سرمربی خیبر تأکید کرد: چنانچه مسئولان کمک نکنند از فردا به همراه بازیکن‌ها به درب منازل آنان می‌روم! این‌قدر این کار را تکرار می‌کنم که حق بازیکن‌هایم را بگیرم. خیبر مظلوم واقع شده و در شرایطی نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم.

وی تصریح کرد: ۱۰ ماهه که اعضای تیم ما حقوق نگرفته‌اند و بچه‌ها تمرکز روحی روانی ندارند و اگر مسئولان کمک نکنند بازهم می‌روم و دیگر برنمی‌گردم.

خیبر در بازی بعدی باید در بوشهر به مصاف ایران‌جوان برود که یک امتیاز از خیبر بیشتر دارد و در جدول همسایه هستند، حق‌دوست درباره این دیدار حساس اظهار کرد: هیچ دیداری برای ما سخت نیست و بازیکن‌های خیبر به خودباوری لازم رسیده‌اند و فقط نیاز به حمایت مالی دارند.