آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 3406
شنبه - ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

درخشش مخابرات لرستان در پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مخابرات ایران/ کسب ۲ مقام برتر

روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان در پنجمین جشنواره‌ی روابط‌عمومی‌های مخابرات ایران حائز رتبه برتر در دوبخش شد

به گزارش وارک نیوز پنجمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران با حضور “مهندس قنبری” رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، دیانی مدیر منابع انسانی ، مهندس بیدخام مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل شرکت مخابرات ایران و مدیران و کارشناسان روابط عمومی  در مشهد مقدس برگزار شد  پس از سخنرانی مهندس قنبری  و مهندس بیدخام  اهدای جوایز رتبه‌های برتر آغازشد.

 

 

در این جشنواره هیأت داوران پس از بررسی آثار و مستندات ارسالی روابط عمومی مخابرات منطقه  لرستان  را در ۲ بخش ارتباطات دردرون ‌سازمانی و کارشناس برتر، حائز مقام برتر دانست.

 

 

شایان ذکر است در این جشنواره “چنگیز نجاتی” از کارشناسان روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نیز به عنوان کارشناس برتر معرفی شد.

 

روابط عمومی، یک کار مدیریتی ست که در سطح استراتژیک سازمان قرار دارد

 

رییس هیآت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: روابط عمومی در هر سازمانی کار مدیریتی ست که در سطح استراتژیک و عالی قرار دارد از این رو در حوزه تصمیم گیری نفش آفرینی می کند .

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر قنبری، رییس هیآت مدیره شرکت مخابرات ایران که در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مجموعه شرکت سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: امروزه مفاهیم ‌جدیدی در حوزه روابط عمومی آشکار می شود که بکار گیری این مفاهیم و عملیاتی کردن آن به سرآمدی سازمان می انجامد .

 

دکتر قنبری، ثبات و پایداری در شرکت را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: از آنجایی که شرکت مخابرات ایران مسیر طولانی را در توسعه ارتباطات کشور پیش رو دارد، ضروری ست دو مولفه ثبات و پایداری همواره در شرکت حفظ شود که این مهم بر عهده روابط عمومی ست .

 

وی همچنین، روابط عمومی را یک حوزه تخصصی در بخش افکارسنجی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی با رصد مخاطبان سازمان و تحلیل بازخوردها میتواند پایه و اساس بهبود سازمان باشد.

 

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه سخنان خود به همپوشانی وظایف روابط عمومی و حوزه بازاریابی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در پشتیبانی فروش و بازاریابی نقش حیاتی داشته و باعث افزایش سهم از اذهان در بازار می شود .

 

دکتر قنبری از روابط عمومی به عنوان اهرم پرقدرت و نافذ یاد کرد و اظهار داشت: این حوزه در خلق ایده ها برای ورود به بازارهای جدید نقش اساسی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مقوله برند، تصویر سازی مهمی از شرکت نزد مشتریان دارد بیان کرد: برند که نتیجه مهم فعالیت های شرکت نزد مشتریان از باب ارائه محصول و خدمات می باشد باید با استفاده از ابزارهای ارتباطی با مخاطبان حفظ و همواره ارتقا یابد .

 

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف باید برای مخاطبان انجام شود اظهار داشت: رابط عمومی باید با اطلاع رسانی موثر و مطابق با واقعیت ها برای روشنگری افکار عمومی انجام دهد.

 

دکتر قنبری در پایان سخنان خود، ایجاد همبستگی، ایجاد اعتماد و ایجاد نشاط برای کارکنان را بر عهده روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی با اهمیت به این سه موضوع باید در حوزه درون سا زمانی هم فعال و تاثیرگذار باشد .

 

تئوری‌های روابط عمومی تجاری باید در مجموعه‌ی شرکت مخابرات جاری شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تامین منافع کارکنان، مشتریان و سهامداران از اولویت های روابط عمومی است، گفـت: نگاه روابط عمومی، در همه ابعاد یک نگاه تجاری است و لازمه تحقق آن، در همه ابعاد توجه به ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران است .

تئوری‌های روابط عمومی تجاری باید در مجموعه‌ی شرکت مخابرات جاری شود.

 

مهندس محمدرضا بیدخام در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، با بیان اینکه شاخص های متعددی به تمام استان ها در بخش های ارتباطات بیرونی، درون سازمانی، کارشناسان و مدیران روابط عمومی و مدیران منطقه برتر و فعال در حوزه روابط عمومی ابلاغ شده است، گفـت: در سالی که گذشت فعالیت های زیادی در کمپین های تجاری، در بخش محتوا و اطلاع رسانی داشته ایم .

 

وی اضافه کرد: در بحث فرهنگ ره نگاشت، همچنان جای فعالیت بیشتری وجود دارد. در مورد نظرسنجی، مدل خبری بر اساس استانداردهای بین المللی تهیه شده که در بحث مسئولیت های اجتماعی بر اساس مدل ۲۶۰۰۰ فعالیت های مناسبی انجام شده است .

بیدخام، فعالیت های رسانه ای مخابرات ایران در بحث مدیریت افکار رسانه ای و پاسخگویی را ، با توجه به هجمه های مختلف به شرکت، مناسب ارزیابی کرد و افزود: در جشنواره پنجم که با حضور مدیران ارشد مجموعه مخابرات ایران و همچنین مسئولین و کارشناسان برگزیده روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار می شود، مستندات ارسالی و کارکرد یک سال اخیر روابط عمومی های مناطق سراسر کشور بر اساس مدل (race) ارزیابی و درجه بندی می شود.

 

 

وی افزود: اگر ندانیم نیاز مشتری چه چیزی است، نمی توانیم آن را کامل به حوزه تجاری و مشتریان انتقال دهیم. بنابراین تئوری های مختلف حوزه روابط عمومی تجاری باید در شرکت جاری شود و در این راه استفاده از مجاری و کانال های تبلیغاتی به روز الزامی است.

بیدخام گفت: تسلط حوزه روابط عمومی به قوانین نهادهای بالادستی و رگولاتوری، از همیشه ضروری تر به نظر می رسد و مهم ترین مسئله در این خصوص، دانش افزایی در روابط عمومی در حوزه قوانین و مقررات است