آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 34051
شنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

بیش از ۳۰ نخبه جذب ادارات لرستان شدند

رئیس بنیاد نخبگان لرستان توانمندی حل مسئله را مهمترین شاخصه نخبگی عنوان کرد و گفت: بدنبال این هستیم که با اجتماع نخبگان در حوزه‌های مختلف گره مشکلات را باز کنیم.

بیش از ۳۰ نخبه جذب ادارات لرستان شدند
به گزارش وارک نیوز، مسعود صادقی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست نخبگانی لرستان، اظهار کرد: شناسایی پرورش و جذب نخبگان از اولویت‌های هر کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی نیز در حوزه‌های مختلف همچون فناوری و دانش‌بنیان پیشرفت‌های خوبی داشتیم که امید می‌رود از این پیشرفت‌ها در حل مسائل و مشکلات استفاده کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان توانمندی حل مسئله را مهمترین شاخصه نخبگی عنوان و تصریح کرد: بدنبال این هستیم که با اجتماع نخبگان در حوزه‌های مختلف گره مشکلات را باز کنیم.

صادقی با بیان اینکه هرگونه هزینه برای نخبگان سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، افزود: جذب و بکارگیری نخبگان در بخش‌های مختلف مدیریتی و اجرایی می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

وی با اشاره به جذب ببش از ۳۰ نخبه استان در دستگاه‌های مختلف، گفت: همچنین از نخبگان قرآنی حمایت خواهیم کرد، چرا که هدف این بوده که از توان تخصصی نخبگان استفاده شود.

رئیس بنیاد نخبگان ادامه داد: انتظار می‌رود نخبگان پای کار آمده و در تصمیم‌گیری‌ها و حل مشکلات شرکت کنند، کمااینکه تشکیل هیات اندیشه‌ورز نخبگان در استان از اهداف این موضوع است.

صادقی با بیان اینکه ۷ کارگروه در هیات اندیشه‌ورز نخبگان استان تشکیل شده، افزود: این کارگروه‌ها شامل کارگروه‌های آب و محیط‌زیست، کشاورزی، کارآفرینی، زنان و خانواده، فرهنگ و رسانه، شهر هوشمند و سلامت، تولید و گردشگری است.

وی، حمایت از جامعه نخبگی، ایجاد و افزایش روحیه نخبگانی، رفع خلاء‌های علمی و فکری، بهره‌برداری از تفکر نخبگان جهت حل مسائل و معرفی نخبگان به نهادها و ارگان‌های مختلف را از جمله اهداف تشکیل هیات اندیشه‌ورز عنوان کرد.