آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 34009
دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

پیش‌بینی بارش باران در لرستان

معاون هواشناسی لرستان از بارش باران در استان طی امشب خبر داد و گفت: برای ساعاتی از روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر ابرناکی برای اغلب نقاط استان شاهد رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق باشیم.

پیش‌بینی بارش باران در لرستان

به گزارش وارک نیوز، زینب اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب و هوای لرستان، اظهار کرد: از امروز تا روز چهارشنبه با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار، هشدار سطح زرد شماره ۷ از مرکز هواشناسی استان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، ابرناکی و وزش باد شدید و گاهی وقوع تندبادهای لحظه‌ای پدیده غالب است.

معاون هواشناسی لرستان از بارش باران در استان طی امشب خبر و ادامه داد: برای ساعاتی از روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر ابرناکی برای اغلب نقاط استان شاهد رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق باشیم.

اکبری بیان داشت: همچنین در برخی نقاط با رگبار تگرگ و احتمال صاعقه همراه است و این شرایط در منااطق شمالی و جنوب شرق استان نمود بیشتری دارد.

وی با اشاره به کاهش دماهی هوای استان نیز تصریح کرد: با توجه به بالابودن ضرایب ناپایداری و ماهیت متغیر رگبارهای بهاری در این بازه زمانی برای برخی نقاط مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی لرستان گفت: این شرایط ناپایدار از عصر روز چهارشنبه آسمان استان را ترک می‌کند و برای روزهای پایانی هفته جوی آرام و پایدار را انتظار داریم.