آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 3373
دوشنبه - ۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

منطقه ۴ شهرداری خرم‌آباد تشکیل می‌شود/بازگشت ۱۲۰ نیروی اداری به حوزه خدماتی شهرداری

شهردار خرم‌آباد گفت:منطقه ۴ شهرداری در جنوب این شهر تشکیل می‌شود.

به گزارش وارک نیوز، وحید رشیدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در حال حذف کردن هزینه های غیر ضروری شهرداری هستیم و ۱۲۰ نفر نیروی اداری را که در چند سال گذشته به بدنه اداری اضافه شده بود به قسمت تنظیف هدایت شده اند که این اقدام باعث کاهش ۵۰۰ میلیون تومانی هزینه ها در ماه شده است.

 

وی ادامه داد: پروژه زیرگذر بهارستان در ۱۸ماه، ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که البته این پیشرفت در ۳ ماه گذشته دو برابر شده است.

 

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: ظرف یکی دو هفته آینده پرداخت‌هایی به پیمانکار پروژه خواهیم داشت.

 

رشیدی گفت: سربازان ما نیروهای خدماتی، تنظیف، عمران و اجراییات بوده و عقب افتادگی حقوق‌ها در چند ماه جبران شده اما این موضوع زمانبر است.

 

وی ادامه داد: چند نفر از همکاران شهرداری در پرونده تخلفات مطرح شده بوده، البته بخش عمده ای از این پرونده مربوط به خارج از مجموعه شهرداری است، اما به جدیت از اقدامات دستگاه قضا حمایت خواهیم کرد.

 

شهردار خرم آباد عنوان کرد: ارزش افزوده توسط مجلس مصوب شده و ۳ درصد از ارزش افزوده ای که سازمان امور مالیاتی پرداخت می کند به شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص یافته که ۲.۷ سهم شهرداری ها بوده و در ۶ ماهه اول این سهم ۹ میلیارد تومان بوده است.

 

وی بیان کرد: محدوده شهری ما پل ماسور بوده و بعد از پل نمی توانیم هیچگونه هزینه ای داشته باشیم و در جلسه ای استاندار دستوراتی به ادارات مختلف داده که محدوده را ساماندهی کنند و طبیعتا یک بخشی از امکانات را تامین خواهیم کرد.

 

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: سه منطقه شهرداری با بودجه خاص وجود دارد و درخواست داریم که منطقه ۳ را به دو منطقه تقسیم کرده تا منطقه چهار به جنوب شهر اضافه شود.

 

وی گفت: کمربندی پل شاپوری به سمت فرودگاه احداث می شود که مصوبه شده و مرحله بعد مصوبات کمیسیون ماده ۵ و تملک است.

 

رشیدی ادامه داد: در مناطق مختلف شاهد فعالیت بی ضابطه دستفروشان هستیم که این امر مشکلاتی را به وجود آورده و به دنبال تعیین تکلیف این موضوع هستیم.

 

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: چند نقطه برای راه اندازی شب بازارها انتخاب شده است.