آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » فرهنگی
کد خبر : 33468
جمعه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

انتقاد استاندار لرستان از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌ها در برگزاری اعیاد دینی

استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌ها در برگزاری اعیاد دینی و مناسبتی، گفت:مدیران و شهرداران استان در گرامیداشت شعائر مذهبی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتقاد استاندار لرستان از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌ها در برگزاری اعیاد دینی

به گزارش وارک نیوز، فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مدیران و شهرداران و تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهری به مناسبت ها، شعائر مذهبی و مباحث فرهنگی به ویژه در مرکز استان، بیان کرد: لازم است همه مدیران و شهرداران علاوه بر انجام وظایف شغلی، مسئولیت ها، کارهای عمرانی و سرمایه گذاری نسبت به گرامیداشت شعائر اسلامی و اعیاد و مناسبت های دینی و اعتقادی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد:یکی از مهمترین مناسبت های مذهبی ما نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است که متاسفانه برخی از مدیران به صورت پر رنگ پا به میدان نگذاشتند که گلایه‌ای به جا است.

زیویار افزود: انتظار می رود در اعیاد پیش رو به ویژه ماه مبارک رمضان این موضوع جبران و به توقع به جا و دغدغه مردم ولایت مدار استان پاسخ مناسب داده شود.

مردم لرستان در چند روز گذشته از فقدان برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب جشن های نیمه شعبان ناراضی بودند که شهرداری خرم آباد از تغییر مدیریت فرهنگی شهر در روزهای آینده اطلاع داد.