آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 3342
یکشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

باید دست استاندار را در تغییر مدیران باز گذاشت/گودرز امیری می‌تواند به توسعه لرستان کمک کند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تغییرات صورت گرفته در استاندار لرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت:باید دست استاندار را در تغییر مدیران در جهت توسعه استان باز گذاشت.

به گزارش وارک نیوز مجید کیانپور در گفت‌وگو با فارس بیان کرد:تغییر ذات طبیعت است و اگر تغییرات نباشد هیچ وقت خلاقیت و نوآوری را شاهد نخواهیم بود لذا تغییر مدیران را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود:اعتقاد داریم باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان استفاده کرد کمااینکه لرستان ظرفیت‌های زیادی در بحث نیروی انسانی دارد و در بسیاری از استان‌ها از نیروها و مدیران لرستانی استفاده می‌شود.

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی به تغییرات صورت گرفته در سطح مدیریتی لرستان از سوی استاندار اشاره و عنوان کرد:گاهی اوقات در برخی سمت‌ها به وجود نیروی قوی‌تر نیاز است که برای توسعه استان می‌بایست از آن استفاده کرد حال این نیرو می‌تواند بومی یا غیربومی باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت به مردم و برداشتن مشکلات آنها و رسیدن به توسعه باید از مدیران توانمند و قوی استفاده کرد و این درست نیست که عده‌ای نسبت به تغیرات موضع گرفته و بیرون گود بنشینند به خاطر یک سری مسائل صرفاً انتقاد کنند.

 

کیانپور بر استفاده از نیروهای زبده و کارآمد تاکید نمود و عنوان کرد: باید در این خصوص دست مدیریت ارشد استان را باز گذاشته و به او اجازه دهیم از نیروهای کارآمد و زبده در راستای توسعه لرستان استفاده کند.

 

وی ادامه داد: نباید فشارها به صورتی باشد که از یک مدیر با وابستگی به یک قشر یا حزب خاص استفاده شود چرا که ما باید فقط به دنبال توسعه استان و حل مشکلات مردم باشیم و نباید به این مسائل توجه کنیم.

 

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تغییر معاون استاندار لرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما در لرستان به نیروی نیاز داریم که تجربه و مهارت کافی داشته باشد و کسی را نمی‌خواهیم که در استانمان تجربه اندوزی کند.

کیانپور خاطرنشان کرد:نیرویی که متعلق به یک فرد باشد نمی‌تواند متعلق به مردم باشد و لذا در توسعه استان نیز کارایی ندارد.

 

وی ابراز داشت: حضور گودرز امیری در معاونت استانداری لرستان می‌تواند در راستای توسعه استان موثر باشد چرا که وی دارای تجربیات خوبی بوده و اگر همانند گذشته خود عمل کند خواهد توانست گام‌های مثبتی برای لرستان بردارد.