آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 33245
سه شنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

افتتاح ۷۸۰ میلیارد تومان پروژه در بروجرد

استاندار لرستان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد با ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

افتتاح ۷۸۰ میلیارد تومان پروژه در بروجرد

به گزارش وارک نیوز، فرهاد زیویار استاندار لرستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های افتتاحی دهه‌فجر این شهرستان، ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز چندین پروژه از جمله پروژه‌های اقتصادی در حوزه صنایع خانگی، صنایع موادغذایی و صنعت موتورسیکلت کلنگ‌زنی و به‌ بهره‌برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: به سنت سال‌های گذشته، در دهه فجر امسال نیر مسوولان حوزه اجرایی استان کارنامه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات خود را به اطلاع عموم می‌رسانند.

استاندار لرستان مجموع اعتبارات پروژه‌های افتتاحی بروجرد را ۷۸۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این میزان اعتبار برای ۱۱۰ پروژه مختلف عمرانی و اقتصادی است.

زیویار بیان داشت: ساخت برخی از این پروژه‌ها از سال‌های قبل نیمه تمام مانده بود که خوشبختانه در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی استعداد بخش صنعت شهرستان بروجرد را خوب عنوان و تصریح کرد: در این شهرستان کارهای خوبی به ویژه با روی کارآمدن دولت سیزدهم انجام شده است.

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه دولت مصمم است که از کارخانه نساجی بروجرد حمایت کند، افزود: ۱۵۸ میلیارد تومان در بخش صنعت بروجرد هزینه شده است.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه خودروسازی زاگرس سازی فردا در بروجرد، گفت: با برنامه مدیریت جدید این واحد تا پایان سال آینده، ۲۵ تا ۳۰ هزار خودرو را تحویل کشور خواهد داد.

استاندار لرستان ادامه داد: در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی‌ها را کم کرده و امکانات دولت را صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کردیم.

زیویار به افتتاح بخش دوم کارخانه لواشک و ترشک‌سازی نارین بروجرد اشاره کرد و گفت: کارخانه ساخت قطعات پلاستیکی موتورسیکلت نیز در ادامه سفر امروز افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر صرفا کلنگ‌زنی و افتتاح نمی‌کنیم، افزود: یکی از ظرفیت‌های دولت سیزدهم دیدار رودرو با تولیدکنندگان و اقشار مختلف مردم است، از این‌رو در بازدید از پروژه‌ها مستقیم با تولیدکننده گفت‌وگو کرده و در جریان جزئیات مشکلات و مسائل آن‌ها قرار می‌گیریم.