آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » ورزشی
کد خبر : 33223
سه شنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶

 سه امتیاز شیرینِ خیبر از شهربابک

خیبر بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شد و توانست در جدال خارج از خانه به یک برد ارزشمند دست یاید و همچنان شانس صعود را برای خود حفظ کند.

 سه امتیاز شیرینِ خیبر از شهربابک

به گزارش وارک نیوز، در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول خیبر موفق شد در جدالی حساس و خارج از خانه با یک گل مس شهربابک را شکست دهد و همچنان جایگاه خود را در جمع مدعیان تثبیت کرده و امیدوار به آینده باشد.

تک گل این بازی را مهرداد قنبری در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی برخلاف جهت حرکت گلر مس شهربابک به نام خود کرد تا فراز کمالوند به یک برد ارزشمند و حیاتی در جدال با یکی از رقبای صعود دست یابد.

این برد در شرایطی برای خیبر خرم‌آباد به دست آمد که مس شهربابک در فصول اخیر در خانه تیمی شکست‌ناپذیر نشان داده بود و به ندرت به حریفان امتیاز می‌داد. شاگردان وحید رضایی که پیش از این بازی شانس زیادی برای حضور در جمع مدعیان داشتند، به واسطه سود بردن از امتیاز خانگی، بعد از دریافت گل خصوصا حملات زیادی روی دروازه خیبر داشتند که در نهایت بی‌نتیجه ماند و خط حمله نارنجی‌پوشان نتوانست به هدف لازم در این بازی دست یابد.

خیبر خرم‌آباد اکنون با دستیابی به سه امتیاز این جدال در جایگاه سوم جدول جا گرفت و بهترین سود را از توقف خانگی شمس آذر قزوین برد و اختلاف خود را با این تیم صدرنشین به 9 امتیاز رساند تا شرایط صعود را در کنار شمس آذر، سایپا و استقلال خوزستان دنبال کند. این در حالی است که فجرسپاسی با شکست دور از انتظار برابر چادرملو شرایط سختی را در رقابت با مدعیان صعود پیش رو خواهد داشت.

مس شهربابک نیز با این شکست خانگی اکنون بعد از پایان هفته بیستم با 27 امتیاز به جایگاه هشتم رسیده و در هفته آینده باید در دیداری سخت مقابل استقلال خوزستان قرار گیرد. خیبر خرم‌آباد نیز در دیداری سخت مقابل ون پارس اصفهان قرار خواهد گرفت تا شرایط صعود را دنبال کند.