آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 33216
دوشنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

الکل‌سازی اکسیر ویسیان به بهره برداری رسید/آبرسانی به 20 روستای چگنی

استاندار لرستان، آبرسانی به ۲۰ روستای چگنی با جامعه پوشش ۳۲۰۰ نفری را از جمله پروژه‌های افتتاحی در چگنی عنوان کرد.

الکل‌سازی اکسیر ویسیان به بهره برداری رسید/آبرسانی به 20 روستای چگنی

به گزارش وارک نیوز، فرهاد زیویار عصر امروز در پایان سفر یک روزه خود به چگنی جهت افتتاح چند پروژه عمرانی، در جنع خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران و هم استانی‌های ولایت‌مدار تبریک عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به همراه معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در چگنی حضور پیدا کردیم و چندین پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان با بیان اینکه در مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های دولتی و دریافت تسهیلات برای پروژه‌های دهه‌فجر چگنی هزینه شده است، گفت: علاوه بر این ۱۴۰ میلیارد تومان اعتباراتی نیز از سوی سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی هزینه شد.

زیویار بیان داشت: امروز واحد الکل‌سازی اکسیر ویسیان در بخش الکل طبی و صنعتی با ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح مرکز جامع سلامت چگنی با بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار، تصریح کرد: این پروژه نیز در ردیف پروژه‌های نیمه‌تمام قرار داشت که امسال تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان، آبرسانی به ۲۰ روستای چگنی با جامعه پوشش ۳۲۰۰ نفری را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در چگنی برشمرد و گفت: افتتاح سرپوشیده استخر با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار و کانون پرورش فکری با بیش از ۳ میلیارد تومان از جمله طرح‌هایی بود که با وجوددوقفه چند ساله، در دهه فجر امسال افتتاح شدند.

پایان پیام/