آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 33165
پنجشنبه - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

حمایت ۲۵ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از طرح‌های شیلاتی پلدختر

مدیرکل ستاد اجرای فرمان امام(ره) با اشاره به حمایت ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی این ستاد از طرح‌های شیلاتی شهرستان پلدختر گفت: از این مبلغ، ۲۲ میلیارد ریال به توسعه طرح‌های آبزی‌پروری منطقه کوگان اختصاص یافته است.

حمایت ۲۵ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از طرح‌های شیلاتی پلدختر

به گزارش وارک نیوز، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، امروز، ۱۳ بهمن در آیین بهره‌برداری از ۴ طرح پرورش ماهی روستای کوگان شهرستان پلدختر که با حضور امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) احیا و توسعه طرح‌های تولیدی نیمه فعال و غیرفعال است به طوری‌که این ستاد با حمایت از این طرح‌ها زمینه اشتغال و فضای کار را فراهم می‌کند.

 

وی با اشاره اینکه از مجموع دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار طرح‌های شیلاتی شهرستان پلدختر، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای توسعه و احیای ۴ طرح پرورش ماهی منطقه کوگان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: از مجموع طرح‌های پرورش ماهی منطقه کوگان؛ ۳ طرح توسعه‌ای و یک طرح در زمینه تکثیر و پرورش بچه ماهی است به شکلی‌که هم نیاز منطقه و هم شهرستان پلدختر را تامین می‌کند.

طائف با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۵۰تُن به ظرفیت پرورش ماهی این منطقه در هر فصل اضافه می‌شود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از طرح‌های پرورش آبزیان در این منطقه حمایت می‌کند.