آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 3314
سه شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی شماره ۱و۲ خرم آباد خبر داد.

به گزارش وارک نیوز، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان به همراه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و رییس شرکت توزیع برق استان ضمن بازدید از سطح شهرکهای صنعتی شماره ۱ و ۲ خرم آباد و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای مذکور از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشند که این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها تمام تلاش خود را کرده و مشارکت صاحبان صنایع واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حقوق انتفاع سهم به‌سزایی در سرعت و تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد داشت.

بختیار رازانی ضمن بیان اینکه شهرکهای صنعتی شماره ۱ و ۲ خرم آباد از کلیه امکانات زیرساختی برخوردار هستند، افزود: همچنین در ادامه از واحد صنعتی خرمان تولید کننده داروهای گیاهی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آباد بازدید به عمل آمده و مشکل این واحد نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شرکت داروسازی خرمان با قدمت بیش از ۲۰ سال تولید مستمر به عنوان یک شرکت دانش بنیان در  زمینه تولید داروهای گیاهی در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع متشکل از سالن آزمایشگاه، سالن سیستم تقطیر و اسانس‌گیری و استحصال مواد مؤثره گیاهان دارویی و سالن تولید و بسته‌بندی در حال حاضر دارای خطوط تولید قطره، پماد، لوسیون و کرم، خمیردندان، دهان‌شویه و دم‌نوش‌های گیاهی می باشد.