آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبر مهم » فرهنگی » گفت و گو
کد خبر : 3308
دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

ایفای نقش یک دختر لر با لهجه خرم‌آبادی از آرزوهای دنیای بازیگری‌ام است/به لر بودنم افتخار می‌کنم

متین ستوده ایفای نقش یک دختر لر با لهجه خرم‌آبادی را از آرزوهای دنیای بازیگری‌ خود عنوان کرد.

به گزارش وارک نیوز متین ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: من اصالتاً و از طرف پدری لر خرم‌آباد هستم و هم اکنون نیزاقوام در خرم‌آباد سکونت دارند چنانکه عمویم در این شهر صاحب یکی از انتشاراتی‌های مطرح است.

 

وی به علاقه‌مندی زیادش به دیار لرستان مخصوصاً خرم‌آباد اشاره و اظهار کرد: تا جایی که فرصت به من اجازه داده و زمان یاری کند به لرستان سفر می‌کنم چرا که علاقه زیادی به این استان مخصوصاً زادگاه پدری‌ام خرم‌آباد دارم.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون طبیعت لرستان را زیبا و غیر قابل توصیف عنوان کرد و ادامه داد:لرستان جاهای دیدنی زیادی دارد و من تا کنون از مکان‌های دیدنی خرم‌آباد همچون آبشار نوژیان و مخملکوه دیدن کرده‌ام.

 

وی به خاطرات کودکی خود در لرستان اشاره و بیان کرد: بسیاری از خاطرات دوران کودکی من به روستای چم انجیر در خرم‌آباد بر می‌گردد چرا که مادربزرگم ساکن آن روستا است.

 

ستوده بابیان اینکه خرم‌آباد همیشه برای من دل‌نشین و نوستالژیک است، افزود: خرم‌آباد مرا به خاطرات شیرین کودکی و نوجوانی بازمی‌گرداند،لذا همواره سعی می‌کنم تصویری که از خرم‌آباد در ذهنم دارم تغییر نکند.

 

بازیگر سریال طنز لیسانسه‌ها از علاقه خود برای ایفای نقش در فیلم‌های لری خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای دنیای بازیگریم ایفای نقش یک دختر لر با لهجه خرم‌آبادی است چرا که افتخار می‌کنم لر هستم و همه لرستانی‌ها برادر و خواهرهای من هستند.

 

بازیگر نقش ترانه در مجموعه لیسانسه‌ها تصریح کرد: با وجود دوری از زادگاه پدری‌ام حدود ۸۰ درصد به لهجه لری خرم‌آبادی مسلط هستم.

 

ستوده با اشاره به اینکه مجموعه لیسانسه‌ها به نوعی اولین کار طنز وی بوده و کلیت این کار طنز اجتماعی است، بیان کرد: من در سریال‌های غیرعلنی و سه دونگ سه دونگ کار کردم اما به عنوان نقش اصلی دختر در این کار نقشم به طنز نزدیک‌تر است.

 

وی اضافه کرد: کار طنز را دوست دارم که در این حوزه کارهای سروش صحت و رضا عطاران را بیشتر می‌پسندم.