آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 32805
یکشنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

بارش باران و برف در راه لرستان

معاون هواشناسی لرستان گفت: از اوائل ظهر فردا تا عصر سه‌شنبه سامانه بارشی به جو استان وارد می‌شود که انتظار داریم ابرناکی، بارش‌های پراکنده گاهی با رعدوبرق را برای همه نقاط استان به همراه داشته باشد.

بارش باران و برف در راه لرستان

به گزارش وارک نیوز، زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان، اظهار کرد: امروز برای مناطق شمالی استان بارش‌هایی به شکل پراکنده و رگبار برف پیش‌بینی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از اوائل ظهر فردا تا عصر سه‌شنبه سامانه بارشی به جو استان وارد می‌شود که انتظار داریم ابرناکی، بارش‌های پراکنده گاهی با رعدوبرق را برای همه نقاط استان به همراه داشته باشد.

 

معاون هواشناسی لرستان از بارش برف در مناطق سردسیر استان خبر و ادامه داد: برای شهرهای شمالی و شرقی و همچنین گردنه‌ها و جاده‌های کوهستاتی استان بارش و کولاک برف را خواهیم داشت.

 

اکبری بیان داشت: وزش باد شدید لحظه‌ای و مه‌آلودگی هوا را در این بازه زمانی داریم.

 

وی با بیان اینکه همه نقاط استان با شدت و ضعف تحت تاثیر این شرایط ناپایدار قرار دارند، افزود: برای نیمه شرقی استان این شرایط نمود بیشتری دارد.

 

معاون هواشناسی لرستان تصریح کرد: این شرایط با لغزندگی و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری، احتمال ایجاد روان‌آب، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی همراه است.

 

اکبری با اشاره به خروج سامانه بارشی از سه‌شنبه ظهر از جو استان، گفت: برای چهارشنبه و پنج شنبه شرایط پایداری را برای آسمان استان پیش‌بینی می‌شود.

 

وی بیان داشت: انتظار داریم برای امشب و فرداشب با افت دما مواجه نشویم، اما قطعا با گذر سیستم، کاهش دمای شبانه برای اغلب نقاط استان اتفاق افتد