آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 32743
دوشنبه - ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

توقف خط تولید ۵ خودرو پر تیراژ

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد گفت: ارزیابی‌های سختگیرانه سازمان استاندارد در یک سال گذشته منجر به این شده که تولید ۵ خودرو پر تیراژ به واسطه عیوب پر تکرار متوقف شود.

توقف خط تولید ۵ خودرو پر تیراژ

به گزارش وارک نیوز، پرویز درویش ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: نظارت‌های سازمان استاندارد بر تولید و کیفیت خودروسازهای داخلی افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ۸۵ استاندارد که برآیند مکانیزم‌های خودرو چه در حوزه قطعات و چه در حوزه تولید، تعریف شده و مطابق استانداردهای بین المللی است.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد با اشاره به توقف خط تولید ۵ خودرو پر تیراژ طی یکسال گذشته، تصریح کرد: ارزیابی‌های سختگیرانه سازمان استاندارد در یک سال گذشته منجر به این شده که تولید ۵ خودرو پر تیراژ به واسطه عیوب پر تکرار متوقف شود.

درویش بیان داشت: نظارت‌ها ضمن اینکه به واسطه همکاران استاندارد و شرکت‌های بازرسی افزایش یافته، سازمان ملی استاندارد نیز بازرس‌های مضاعفی را در خط تولید خودرو اعمال کرده است.

وی در خصوص نظارت سازمان استاندارد بر خودروهای وارداتی نیز گفت: تمامی مقرراتی که برای خودروهای داخلی وجود دارد، به مراتب سختگیرانه‌تر برای خودروهای وارداتی نیز اعمال می‌شود.