آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » سیاسی
کد خبر : 32529
پنجشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

سرپرست اداره میراث فرهنگی بروجرد منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، «کامران حسینی» به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی بروجرد معرفی شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی بروجرد منصوب شد

به گزارش وارک نیوز، امروز پنج شنبه در جلسه‌ای، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در حکمی سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان را منصوب کرد

در این جلسه، «کامران حسینی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجرد منصوب شد.

 

عطا حسن پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در این جلسه، اظهار داشت: «حسینی» کارشناس ارشد معماری و عضو سازمان نظام‌مهندسی استان و از کارشناسان فعال حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان بروجرد است که می‌تواند منشأ تحولات خوبی در این منطقه باشد.

 

وی، بیان داشت: شهرستان بروجرد با دارا بودن بیش از ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی، جاذبه‌های کم نظیر در حوزه گردشگری و صنایع دستی فاخر از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه تغییر در اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد روح تازه را برای خدمت در این حوزه می دمد، افزود: از همکاران بروجرد انتظار داریم ضمن همکاری کامل با مدیریت جدید، در راستای حفاظت از میراث گران بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی تلاش کنند.

 

بنا بر این گزارش، پیش از این «حجت‌اله یارمحمدی» به مدت بیش از ۱۵ سال عهده‌دار اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجرد بوده است.

 

کد خبر