آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 3225
دوشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

جاده های لرستان کمترین تلفات را در ایام اربعین حسینی داشت

علی زندی فر در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به ارائه‌ی گزارشی از عملکر ۱۴ماهه این اداره کل پرداخت.

به گزارش وارک نیوز در این مراسم که با حضور داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و جمعی از مدیران محلی و کارکنان راهداری، شرکت و انجمن های صنفی حمل و نقل در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار شد، مهندس علی زندی فر در سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به وی اظهار کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در ۱۴ماه و ۱۱ روزی که در خدمت مردم استان لرستان بودیم صورت گرفته و با هماهنگی پلیس راه و سایر دستگاه ها در شش ماهه امسال شاهد کاهش ۱۰درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه هستیم.

وی افزود: به گواه کارشناسان پلیس راه در ایام اربعین امسال و تعطیلات بعد از آن، جاده های لرستان کمترین تلفات را داشته است.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: هرجا باشم سرباز نظام و‌مملکت هستم از همکاران خواهش می کنم همان همکاری که با بنده داشتند به صورت چند برابری با مهندس شرفی مدیرکل جدید داشته باشند.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان که هم اکنون مدیرکل استان مرکزی است، با بیان اینکه آشنایی شش ساله با شرفی دارد ، گفت: شرفی مدیری پیگیر و باتجربه، نیروی کار و اجرایی است و اهل سیاسی کاری نیست.

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن تکریم از علی زندی فر، مهندس عباس شرفی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان معرفی شد.