آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 32094
پنجشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

تاکنون ۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان درصدد است تا هر چه سریع‌تر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

تاکنون ۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است

به گزارش وارک نیوز، سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه در سفر به شهرستان پل‌دختر در جمع مسئولان و مردم درسالن شهید نعمتی این شهر اظهار کرد: با تلاش جهادی مسئولان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده ، اما کافی نیست وهنوز تکالیف و وظایف زیادی در حوزه ورزش باید انجام شود.

وی افزود: مجموعه‌هایی نیز در حوزه ورزش نیاز به‌بازسازی، نوسازی و به‌روزرسانی دارند که نسبت به این مهم اقدام می‌شود.

وزیر ورزش وجوانان گفت: یکی از هنر‌های مدیریت در عرصه ورزش و جوانان نوع بهره‌برداری و نگه‌داری است که انتظار می‌رود مسوولان ورزش پل‌دختر دست در دست هم دهند تا زمین چمن که به این زیبایی احداث شده، استخر شنا و امثال آن حتی یک ساعت خالی نماند و این همان هنر مدیریت است.

وی بر مدیریت بهینه در استفاده از دارایی‌های ورزشی درپل‌دختر تاکید کرد و افزود: قابل توجه مسوولان در حوزه ورزش و جوانان که همه فعالیت‌ها در این حوزه تنها مختص به سالن و اماکن ورزشی نیست، بلکه با توجه به امکانات طبیعی منطقه ظرفیت‌های طبیعی زیادی برای استفاده‌های ورزشی در شهرستان وجود دارد که قابلیت بهره‌وری دارند.

سجادی یادآورشد: تک‌تک هیات‌های ورزشی یک بردار دارند که جمع آنها بردار برآیند برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی است که نتیجه تلاش و توجه مدیران مربوطه است.

وی از برنامه‌ریزی برای تامین منابع جهت راه‌اندازی پیست تارتان در پل‌دختر خبر داد و افزود: در این صورت پشت دروازه‌های زمین چمن مصنوعی به چمن نیاز ندارد و تارتان و پیست دو میدانی در کنار فوتبال ایجاد می‌شود که باید مختص دو و میدانی‌ها باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان لرستان در حوزه ورزش کشور، منشاء بسیاری از اتفاقات بزرگ بوده است و در عرصه جوانان نیز در این استان به‌ویژه در دوران دفاع مقدس شاهد سلحشوری‌های جوانان این استان بوده‌ایم.

وی به سیل سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط ناگوار سیل در شهرستان پل‌دختر مردم را در سراسر کشور تحت تاثیر قرار داد و همه دوست داشتن در کمک به مردم سهیم باشند.

سجادی یادآور شد: برای خرید خودرو جهت ورزش و جوانان پل‌دختر یک سری محدودیت‌ها وجود دارد که تلاش می‌شود شرایطی برای فراهم کردن آن مهیا شود.

وی با بیان اینکه تازه برای پیشرفت ورزش پل‌دختر یا علی گفتیم و اول کار هستیم، افزود: تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان برای تهیه تجهیزات و امکانات اماکن ورزشی در پل‌دختر صورت خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک سری کارهای تخصصی حتی برای استاندارد سازی تجهیزات جهت انجام فعالیت‌های ورزشی و در عین حال اهمیت صحت و سلامت ورزش‌کاران در پل‌دختر لازم است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سجادی افزود: دولت تمام و نهایت تلاش خود را برای رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان درجای جای کشور به کار خواهد گرفت.