آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 31346
سه شنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹

معاون صندوق توسعه ملی کشور از طرحهای اقتصادی لرستان بازدید کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت:با توجه به پیگیری های به عمل آمده و روند قابل قبول پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازدید شده، انتظار می رود با حمایت و کمک به تکمیل و احیای این پروژه ها توسط صندوق توسعه ملی در بحث تأمین اعتبار و اختصاص تسهیلات مورد نیاز، شاهد رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم استان در این زمینه باشیم .

معاون صندوق توسعه ملی کشور از طرحهای اقتصادی لرستان بازدید کرد

به گزارش وارک نیوز، در جریان سفر سه روزه دکتر صالح معاون صندوق توسعه ملی کشور به استان از طرح های اقتصادی شهرستان های الیگودرز، ازنا و دورود بازدید میدانی به عمل آمد.

 

در این بازدید که با حضور ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین شهرستانی همراه بود، آخرین وضعیت طرح های تولیدی مهم شهرستانهای الیگودرز، ازنا و دورود مورد بررسی قرار گرفت .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این رابطه گفت: در راستای بررسی وضعیت طرح های تولیدی استان و با هدف کمک به شناسایی و رفع مشکلات آنها دعوت از دکتر صالح معاون و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور با پیگیری های صورت گرفته توسط دکتر زیویار استاندار لرستان در دستور کار قرار گرفت .

 

ابراهیمی اظهار داشت: در برنامه امروز از طرح های اقتصادی هتل آبشار و لاستیک سازی الیگودرز، بایر افلاک و سیمان سفید ازنا و صنایع غذایی گهر دورود بازدید میدانی به عمل آمد و ضمن ارزیابی طرحها و دیدار با سرمایه گذاران، مشکلات این واحدها بررسی شد.

 

معاون استاندار لرستان افزود: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و روند قابل قبول پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازدید شده، انتظار می رود با حمایت و کمک به تکمیل و احیای این پروژه ها توسط صندوق توسعه ملی در بحث تأمین اعتبار و اختصاص تسهیلات مورد نیاز، شاهد رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم استان در این زمینه باشیم .

 

وی خاطرنشان کرد: معاون صندوق توسعه ملی کشور در پایان این سفر ضمن تاکید بر برگزاری جلسات تکمیلی این بازدیدها در تهران، در رابطه با کمک به احیا و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده و همچنین اختصاص اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز از طریق منابع در اختیار صندوق توسعه ملی به استان و بانک های عامل قول مساعد داد .