آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 3134
سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

همایش پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان برگزار شد

حضور ویژه استاندار لرستان در برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت آب وفاضلاب لرستان

به گزارش وارک نیوز حضور در محل سدکاکارضا و ارائه گزارش از اهمیت پروژه خط انتقال آب شرب کاکارضا برای مردم شهرخرم آباد توسط حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت برای استاندار و هئیت همراه از برنامه های اصلی این برنامه ها بود.

رونمایی از سامانه محفظه نجات کپسول یک تنی گاز کلر شرکت آب وفاضلاب توسط استاندارومعاونین وفرماندارشهرخرم آباد

حضور استاندار در مانور پدافند غیرعامل شرکت آب وفاضلاب و تقدیر از مدیریت و پرسنل این شرکت بابت برگزاری این مانور

آغاز عملیات گلنک زنی ساخت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی منطقه ماسور توسط استاندار که دراین مراسم دکتر خادمی گفت : خوشحالم که اولین گلنک دراستان درحوزه تامین آب شرب برزمین میزنم وامیدوارم این پروژه به دلیل اهمیت آن درموعد مقرربه بهره برداری برسد.

استاندار لرستان در  مانور پدافند غیرعامل آب و فاضلاب لرستان اظهار داشت: با تلاش‌هایی که انجام می‌شود انشاله به وضعیتی برسیم که استانداردهای پدافند غیرعامل را در استان اجرا کنیم.

سید موسی خادمی عنوان کرد: اگر استان را استانی مستعد در وقوع آسیب‌ها بدانیم اقدامات لازم باید به گونه‌ای پیش‌بینی شود که نوع طراحی‌ها با ایجاد جایگزین‌های مناسب انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر این اقدامات انجام شود دچار وقوع آسیب‌ها نمی‌شویم و تا حدودی از وقوع آسیب‌ها و حوادث جلوگیری می‌شود.

استاندار لرستان با تأکید بر ایجاد فرهنگ‌سازی برای مقابله با حوادث و آسیب‌ها، خاطرنشان کرد: حوادث نیز در کشور زیاد به وقوع پیوسته و ما امروز به این باور رسیدیم ‌که به برگزاری چنین برنامه‌‌هایی بها دهیم.

خادمی ادامه داد: باید تلاش شود تا این برنامه‌ها را به صورت روان‌تر و سهل‌تر در بدنه اجتماع انجام دهیم و آمادگی داشته باشیم که از جان و مال مردم محافظت کنیم.