آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 31273
یکشنبه - ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

توجه ویژه‌ مجلس برای تکمیل راه‌آهن لرستان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مجلس عنایت ویژه‌ای به پروژه راه‌آهن لرستان خواهیم داشت، گفت: راه‌آهن لرستان تنها یک پروژه محلی نبوده، بلکه نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب است.

توجه ویژه‌ مجلس برای تکمیل راه‌آهن لرستان

به گزارش وارک نیوز، سید نظام موسوی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۷ با توقف پروژه راه‌آهن لرستان روبه‌رو هستیم، با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از دغدغه‌های اصلی دولت و مسوولان استانی احیا و پیشرفت پروژه راه آهن دورود خرم‌آباد پلدختر به اندیمشک شد.

وی خاطرنشان کرد: با تاکید ویژه ریاست‌جمهوری، احیای پروژه راه‌آهن لرستان در دستور کار مجدد قرار گرفت، مشکلات مالی حل و از امروز آغاز پروژه را شاهد خواهیم شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مجلس آمادگی این را داریم و عنایت ویژه‌ای به این پروژه خواهیم داشت، افزود: راه‌آهن لرستان تنها یک پروژه محلی نبوده، بلکه نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب است.

موسوی بیان داشت: بخش مطالعاتی طرح تمام شده و امید می‌رود پس از تکمیل خط ریلی خرم‌آباد، خط پلدختر و اندیمشک نیز شروع شود تا به عنوان کریدور اصلی شمال به جنوب مورد استفاده قرار گیرد.