آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 3073
شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

اخبار منتشر شده در مورد تصادف محور کوهدشت_کرمانشاه اشتباه است/ عدم وجود سرویس مدارس در این حادثه/یک کشته و دو زخمی آمار نهایی تصادف

رئیس پلیس‌راه لرستان اخبار منتشر شده در مورد تصادف محور کوهدشت_کرمانشاه تکذیب کرد و گفت: این حادثه مربوط به سرویس مدارس نبوده است.

مرتضی چغلوند ،در مورد اخبار منتشر شده در خصوص تصادف خودروی حامل دانش آموزان در محور کوهدشت به کرمانشاه این خبر را به‌شدت تکذیب و اعلام کرد: این حادثه ظهر امروز میان دو خودروی سواری شخصی در محور کوهدشت به کرمانشاه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: هیچ‌یک از خودروهای این حادثه مربوط به سرویس مدارس نبوده و تنها کشته این حادثه نیز خانم میان‌سال و از سرنشینان خودروی پراید بوده است.

 

رئیس پلیس‌راه لرستان خبر منتشر شده در مورد بر جای گذاشتن ۹ مصدوم بر اثر این تصادف را تکذیب نمود و افزود: در این حادثه درمجموع یک زن میان‌سال کشته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

 

چغلوند علت این حادثه را انحراف به چپ یکی از خودروها اعلام و اظهار کرد: هیچ‌یک از این دو خودروی این حادثه سرویس مدارس نبوده و حتی اگر دانش‌آموزی نیز از سرنشینان خودروها بوده به صورت عبوری تردد کرده است./فارس