آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 30638
چهارشنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

گلایه استاندار لرستان از پرداخت پایین تسهیلات سفر ریاست جمهوری

استاندار لرستان با بیان اینکه در مدت ۱۰ روز باقی مانده بانک‌ها چه شق‌القمری می‌خواهند انجام دهند، گفت: از عملکرد بانک‌ها مایوس شدم.

گلایه استاندار لرستان از پرداخت پایین تسهیلات سفر ریاست جمهوری

به گزارش وارک نیوز، فرهاد زیویار در جلسه شورای هماهنگی بانکهای لرستان، با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات سفر ریاست جمهوری، اظهار کرد: بارها جلسات اصلی و فرعی با بانک‌های استان برگزار کردیم، بازدید میدانی و سرکشی از شعبات بانک‌ها انجام دادیم، اما چرا واقعا برخی بانک‌ها سرعت عمل پایینی دارند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم در دهه آخر تیرماه، عملکرد پرداختی بانک‌ها از ۴۰ درصد عبور کند، اما الان می‌بینیم تنها ۲ بانک ۴۰ درصد به بالا هستند و مابقی متاسفانه عملکرد ضعیفی دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از در مدت ۱۰ روز باقی مانده بانک‌ها چه شق‌القمری می‌خواهند انجام دهند، گفت: از عملکرد بانک‌ها مایوس شدم.

زیویار اظهار داشت: گاهی با مراجعه متقاضی دریافت تسهیلات، شرط و شروط‌هایی گذاشته می‌شود، از این‌رو لازم است به شعب رسیدگی بیشتری شود.

وی با انتقاد از کم‌کاری برخی بانک‌های استان،تصریح کرد: چگونه است بعضی بانک‌ها عملکرد بالایی در پرداخت دارند و برخی‌ها پس از هفته‌ها تنها ۱۳ درصد پیشرفت دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه سه جلسه است جلسه برگزار می‌شود و عملکرد برخی بانک‌ها کمتر از ۱۵ درصد است، گفت: پس از ماه‌ها بانکی از ۱۳ درصد به ۱۵ درصد رسیده و شق‌القمری می‌خواهد این ۱۵ به ۱۷ درصد برسد.