آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 3060
پنجشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی و به همت مخابرات منطقه لرستان

مدیرعامل مخابرات منطقه لرستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بمناسبت هفته تربیت بدنی به همت اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات منطقه لرستان خبر داد.

به گزارش وارک نیوز هومان محمودی، با بیان این مطلب اظهار کرد: ورزش همگانی ضامن تحرک، نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی است و از این رو مخابرات منطقه لرستان در جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اقدام نموده است.

 

وی افزود: همایش پیاده روی، صبح روز جمعه و در ساعت هشت صبح از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و در ساعت هشت و نیم نیزدر میدان نیلوفر (دریاچه کیو) پایان خواهد یافت.که در پایان همایش نیز جوایزی شامل دوچرخه ، گوشی تلفن همراه ، پکیج ورزشی و اشتراک اینترنت پرسرعت مخابرات به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می گردد.

 

وی اظهار داشت: همچنین در این همایش جوایز جشنواره خوش حسابی پرداخت با سامانه ۲۰۰۰ نیز قرعه کشی می گردد .

 

 

محمودی گفت : مخابرات منطقه لرستان در این همایش بزرگ پیاده روی با مستقر شدن اکیپ های سیار در طول مسیر و محل تجمع شرکت کنندگان خدماتی نظیر ثبت نام اینترنت پرسرعت مخابرات با شرایط ویژه و حجم رایگان جهت شرکت کنندگان ، خدمات آنلاین همراه اول ،سیم کارت رایگان انارستان جهت کودکان و نوجوانان ، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim) را به شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی ارائه می دهد.

 

وی با اشاره به طرح‎های مخابرات منطقه‎ی لرستان اظهار کرد: طرح جشنواره پاییزی اینترنت مخابرات یکی از طرح‎های مخابرات است که بسته‎های ترافیکی ۱۲ ماهه به قیمت مناسب و مودم رایگان از ویژگی‎های آن به شمار می‎آید و هر متقاضی‎ای که ADSL نداشته باشد، می‌تواند با استفاده از این طرح و تماس با شماره‎ی ۲۰۲۰، بدون مراجعه اقدام به خرید سرویس‎های اینترنتی کنند.

 

 

وی گفت : به منظور ایجاد دسترسی اینترنت با پهنای باند بالا برای شهروندان و براساس برنامه ششم توسعه نخستین فاز پروژه اینترنت پرسرعت مخابرات تحت عنوان ” طرح مهرگان” همزمان با سراسر کشور در مخابرات منطقه لرستان نیز آغاز شده است .

 

 

محمودی گفت: پس از فراهم سازی بستر مناسب ، نخستین فاز این طرح در چند مسیر اصلی شهر خرم آباد آغاز شده است.

 

مهندس محمودی، در خصوص مزایای این سرویس تصریح کرد: این سرویس به عنوان یک تکنولوژی قابل اعتماد و کارآمد ، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا، هزینه کم، سرعت زیاد و غیره است که همزمان جهت دانلود فیلم و نرم‌افزار، تلفن تصویری، مشاهده برنامه‌های زنده تلویزیونی با کیفیت HD و ۴K، بانکداری الکترونیک، بازی و خرید آنلاین، آموزش و پزشکی از راه دور و اینترنت اشیا نیز میتوان بر روی بستر فیبر نوری استفاده نمود.

 

وی افزود: با توجه به نیاز اساسی به سرویسهای ارتباطی از جمله اینترنت پر سرعت در مراکز و سازمانهای تجاری ، اداری و آموزشی و با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استان و ایجاد شهر الکترونیک با تشکیل گروه های کارشناسی با نماد “طرح مهرگان و مخابرات منطقه “و اعزام آنها به مراکز سطح شهر نسبت به معرفی و اتصال همزمان اینترنت پرسرعت از طریق بستر FTTH ADSL,VDSL برای منازل , واحدهای تجاری , ادارات , ارگانها و سازمانهای مختلف در حین مراجعه اقدام های لازم صورت میگیرد.

 

خبر : امیر علی پناهیان