آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 30364
شنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

بانک‌ها از تملک واحدهای اقتصادی خودداری کنند

 استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به اهمیت ادامه فعالیت واحدهای اقتصادی در استان، بانک‌ها از تملک این واحدها تا جایی که می‌توانند خودداری کنند.

بانک‌ها از تملک واحدهای اقتصادی خودداری کنند

به گزارش وارک نیوز، فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: جلسه امروز با بررسی چند دستور کار مهم پیگیری شد و با توجه به مسائلی که در مدت زمان حدود ۵ الی ۶ ماه گذشته همه بانک‌ها با آن درگیر بودند، امید آن می‌رود با تصمیمات اتخاذ شده در یک بازه زمانی ۱۰ روزه حل شود.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی با تدابیر اندیشیده شده هماهنگی بسیار خوبی میان حوزه اقتصادی استان و همه بانک‌ها به وجود آمده که می‌توان با به کارگیری ظرفیت‌های موجود تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات استان گرفت.

استاندار لرستان ادامه داد: همه مسئولین باید از فرصت‌هایی که در استان به وجود می‌آید نهایت استفاده را برده و درصدد انجام اقدامات راهگشا برای کمک به مردم باشند.

زیویار افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از مهم‌ترین فرصت‌هایی است که در استان به وجود آمده و بسیار مهم است بانک‌های استان با نگاه رفع موانع، نسبت به پیشبرد اهداف اقتصادی اقدام کنند و در انجام اقدامات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی ر گفت: هرگونه پرداخت تسهیلات به مردم توسط بانک‌ها در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور یا سایر تسهیلاتی که در زمینه کمک به رونق اقتصادی و تولید در استان انجام می‌شود به منزله یک فرصت است که می‌تواند موجب گشایش اقتصادی شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان حتی الامکان شرایط را برای مردم در چارچوب رعایت قوانین و مقررات تسهیل کرده و همه درخواست‌هایی که به بانک وصول می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

زیویار در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با توجه به اهمیت ادامه فعالیت واحدهای اقتصادی در استان، بانک‌ها از تملک این واحدها تا جایی که می‌توانند خودداری کرده و با امهال وام‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.