آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » شهری
کد خبر : 2992
شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

تغییرات گسترده در شهرداری خرم‌آباد/۱۵ مدیر جابه‌جا شدند

شهردار خرم‌آباد طی احکامی جداگانه ۱۵ مدیر جدید را در شهرداری خرم‌آباد منصوب کرد.

به گزارش وارک نیوز به نقل از کانال شهرداری خرم‌آباد،ظهر امروز آیین تودیع و معارفه ۱۵ نفر از مدیران شهرداری خرم‌آباد توسط شهردار خرم‌آباد و با حضور معاونین و پرسنل شهرداری برگزار شد.

 

 در آغاز این مراسم شهردار خرم‌آباد ضمن تقدیر از خدمات مدیران سابق مناطق و سازمان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: تغییر و تعویض مدیران هیچگاه به منزله عدم کفایت و شایستگی آنها نیست، بلکه گاهی سیاستگذاری‌ها و  برنامه‌ریزی‌های جدید، به کارگیری افراد جدید با سوابق و جهت‌گیری‌های متفاوت را  ایجاب می‌کند.

 

 

وی تاکید کرد : تمامی تغییرات ایجاد شده در بدنه مدیریتی شهرداری با مشورت صاحب‌نظران و کارشناسان خبره بوده و هیچگونه خصومت و غرض شخصی و یا ذهنیت قبلی  در این امر دخیل نبوده است.

 

 

رشیدی خاطر نشان کرد:سعی خواهیم نمود از تجریبات ارزنده تمامی مدیران سابق در جهت پیشبرد اهداف شهرداری استفاده نماییم.

 

 

گفتنی است در آیین تودیع و معارفه امروز فرشید(رضا) خدامرادی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری،سعید حسین‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک،مسعود ارمغان به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه، شاهین احمدی با حفظ سمت قبلی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی، حمید علیرضایی به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی، رضا دریکوند به عنوان سرپرست سازمان پسماند، اسماعیل پویان‌مهر به عنوان سرپرست سازمان میادین، میوه و تره بار،یداله یوسفوند به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌ها، سجادنعمتی به عنوان سرپرست سازمان خدمات موتوری، مهدی گل‌میرزایی به عنوان سرپرست سازمان فاوا،بهزاد رضوانی به عنوان  معاونت شهرداری منطقه یک و ابراهیم ورزی به عنوان مدیر عمران شهرداری مرکزی منصوب شدند.

 

 

از نکات قابل ذکر در مراسم معارفه امروز که با حضور مدیران سابق و کنونی برگزار گردید می‌توان به صمیمیت و جو مثبت حاکم بر جلسه اشاره نمود که در نوع خود بی‌سابقه بود.