آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 29814
چهارشنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

لرستان یکی از استان‌های امن کشور است

استاندار لرستان گفت: بر اساس شاخص های اعلام شده لرستان یکی از استان‌های امن کشور است، البته باید با انجام کارهای جهادی و تلاش مضاعف در صدد ارتقاء بیشتر امنیت شهروندان باشیم.

لرستان یکی از استان‌های امن کشور است

به گزارش وارک نیوز، فرهاد زیویار در جلسه قرارگاه پیشیگیری از سرقت لرستان عنوان کرد: استان لرستان بحمدالله با تلاش پلیس و دیگر دستگاه‌های متولی یکی از استان‌های امن کشور است، اما این کافی نیست و می‌بایست با انجام کارهای جهادی و تلاش مضاعف در صدد ارتقاء بیشتر امنیت شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: هم افزایی و هم پوشانی بین دستگاه‌ها موجب ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه خواهد شد، برای کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم باید با تلاش مضاعف  و جهادی انجام در خدمت گزاری به هم استانی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانس با اشاره به اینکه پیشگیری از افزایش انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در جامعه مهمترین و اصلی ترین هدف این قرارگاه است، افزود: همکاری و مشارکت مردم به ویژه دستگاه‌های متولی با پلیس در پیشگیری از جرائم، بخصوص سرقت بسیار مهم و تاثیرگذار است.

زیویار معتقد است: تجویز روش‌های سنتی در آینده جوابگوی پیشگیری با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهد بود. برای دستیابی به اهداف بلند مدت اتخاذ تدابیر به‌ روز و کارآمد لازم است.

وی گفت: امنیت مطلوب در سایه تعامل مردم، دستگاه‌های متولی با پلیس به وجود می‌آید.