اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » گردشگری » گفت و گو
کد خبر : 298
پنجشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

مرمت دبیرستان امام خمینی بروجرد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد از مرمت دبیرستان امام خمینی این شهرستان خبر داد. حجت‌الله یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: دبیرستان امام خمینی بروجرد از قدیمی‌ترین دبیرستان‌های کشور بوده و هم اکنون در حال تخریب است. وی اضافه کرد: این تخریب‌ها از قبل بوده و بعد […]

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد از مرمت دبیرستان امام خمینی این شهرستان خبر داد. حجت‌الله یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: دبیرستان امام خمینی بروجرد از قدیمی‌ترین دبیرستان‌های کشور بوده و هم اکنون در حال تخریب است. وی اضافه کرد: این تخریب‌ها از قبل بوده و بعد تخلیه شدن دبیرستان با شدت بیشتری به این بنا آسیب‌هایی وارد آمده است.
یارمحمدی ازجمله تخریب‌ها بارش برف و باران و نفوذ آب به ساختمان را برشمرد و گفت: هرساله آسیب‌هایی به بنا وارد می‌شود و طی جلسه‌ای که با استاندار داشتیم قرار شد از محل ماده ۱۲ ستاد بحران برای مرمت اضطراری آن اقدام شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد افزود: ستاد ۴۵۰ میلیون تومان برای مرمت دبیرستان تخصیص داده‌اند و در حال حاضر روند فهرست کردن شرح خدمات توسط کارشناسان در حال تدوین و بررسی است. وی ادامه داد: بعد از این بررسی‌ها، گزارش کار به سازمان ارائه می‌شود تا موافقت‌نامه سازمان جهت مرمت داده و مجوزهای لازم صادر شود.

منبع:ایسنا