آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 29678
سه شنبه - ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

تکذیب شایعات پیرامون سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان در خرم‌آباد/خصومت شخصی دلیل بروز اتفاق

شایعات پیرامون سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان در خرم‌آباد تکذیب و دلیل اصلی بروز حادثه خصومت شخصی اعلام شد که پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری مقصران کرده است.

تکذیب شایعات پیرامون سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان در خرم‌آباد/خصومت شخصی دلیل بروز اتفاق

وارک نیوز-علی عبداله زاده: در ساعات گذشته کلیپ زیر در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار بوده که به اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد سنگپرانی شده است.

این کلیپ جنجال زیادی به پا کرده و باعث آزردهخاطر شدن مردم شده، البته برخی از افراد نیز سوء استفاده کرده و دلایل واهی را بیان می کنند این در حالی است که بروز یک تصادف و خصومت شخصی باعث بروز این اتفاق شده و پلیس نیز به سرعت افراد خاطی را دستگیر کرده است.

 

خصومت شخصی دلیل بروز حادثه

 

نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد در همین رابطه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به خسارت بین دو دستگاه خودرو اتوبوس و تیبا ، راننده اتوبوس اقدام به ترک صحنه تصادف می نماید که در تعاقب احدی از بستگان راننده تیبا اقدام به سنگ پرانی و شکستن شیشه اتوبوس حامل دانشجویان می شود .

 

وی ادامه داد: در پی این اقدام شیشه اتوبوس شکسته و چند نفر دانشجو به صورت سطحی مجروح شدند.

دستگیری عامل سنگپرانی در کوتاه ترین زمان ممکن

 

فرمانده انتظامی خرم آباد عنوان کرد: بلافاصله توسط ماموران انتظامی شهرستان عامل اصلی سنگ پرانی و احدی از قاصرین شناسایی ، دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

 

قاسمی عنوان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با افرادی که به هر نحو بخواهند قانون شکنی کنند برخورد خواهد کرد.