آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار » ورزشی
کد خبر : 29533
دوشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

بازگشت خیبر به مسیر صعود/ برد شیرین خانگی با حضور هواداران

شاگردان کمالوند توانستند با یک گل از سد شمس‌آذر قزوین عبور کنند.

بازگشت خیبر به مسیر صعود/ برد شیرین خانگی با حضور هواداران

به گزارش وارک نیوز ، در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران، تیم بالانشین خیبر خرم‌آباد از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مقابل تیم شمس‌آذر قزوین قرار گرفت.

 

خیبر خرم‌آباد که طی چهار هفته گذشته لیگ دسته اول به یک پیروزی و سه مساوی رسیده و تا حدودی از بالای جدول فاصله گرفته بود، سعی داشت در مسابقه خانگی امروز که در حضور تماشاگران‌اش برگزار می‌شد، به برتری دست پیدا کند که موفق شد به این مهم برسد.

 

مهرداد قنبری، بازیکن سرعتی خیبر خرم‌آباد در دقیقه ۱۲ روی یک ضد حمله سریع، نفوذ تند و تیزی از جناح چپ زمین داشت که پاس در عمق او را حسین شهابی به بهترین شکل استفاده کرد و شوت این بازیکن از زاویه بسته وارد دروازه شمس‌آذر قزوین شد و گل اول بازی را به همراه داشت.

 

شمس‌آذر قزوین که در سه هفته گذشته لیگ یک فوق‌العاده کار کرده و یک مساوی و دو پیروزی داشت، پس از دریافت گل اول تلاش زیادی برای جبران نتیجه، فرار از باخت و تداوم روند شکست‌ناپذیری خود تلاش می‌کرد که بازی هجومی آنها نتیجه‌ای نداشت و در نهایت بازنده زمین را ترک کردند.

 

خیبر خرم‌آباد با کسب پیروزی یک بر صفر در مسابقه خانگی امروز مقابل شمس‌آذر ۴۲ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به آرمان‌گهر سیرجان، در جایگاه سوم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار بگیرد و نماینده لیگ یکی قزوین هم ۲۶ امتیازی و در رتبه چهاردهم ماند.