آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 29491
یکشنبه - ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

تصادف خودروی پژو با کشنده تریلر در کمربندی خرم‌آباد ۴ مصدوم بر جای گذاشت

تصادف خودروی پژو 405 با کشنده تریلر در کمربندی خرم‌آباد به اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف خودروی پژو با کشنده تریلر در کمربندی خرم‌آباد ۴ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش وارک نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد ساعت ۲۱:۴۸ شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در پی اعلام برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک کشنده تریلر در جاده کمربندی خرم آباد به خوزستان ، با هماهنگی ریاست و معاون عملیات سازمان دو تیم عملیاتی امدادی از ایستگاه شماره ۲ و سجاد عطایی فرمانده این ایستگاه به همراه خودروی جرثقیل ایستگاه شماره ۴ به محل سانحه اعزام شدند.

 

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با چهار نفر سرنشین با یک دستگاه کشنده تریلر که در حال دور زدن بود برخورد کرده و بر اثر شدت این برخورد سرنشینان آن دچار مصدومیت شده بودند.

پس از رسیدن ماموران به محل، اقدامات لازم در جهت ایمن سازی خودرو ها و محل حادثه انجام گرفته و راننده خودروی پژو که درون کابین محبوس شده بود را با استفاده از تجهیزات امدادی رهاسازی و به آمبولانس حاضر در محل تحویل داده شد. سه نفر سرنشین دیگر پیشتر به مراکز درمانی منتقل شده بودند که حال دو نفر وخیم گزارش شده است.

 

در پایان این عملیات، تیم اعزامی سازمان آتش نشانی خودرو های حادثه دیده و مسیر عبور خودرو ها را جهت برقراری تردد ، ایمن سازی کردند.