آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 29049
پنجشنبه - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

رد هر گونه کمبود کالاهای اساسی در لرستان

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با رد هر گونه کمبود کالایی در استان، گفت: با تدابیر اتخاذ شده و پیش‌بینی‌هایی که از میزان مصرف مردم در ایام پایانی سال صورت گرفته، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارهای استان ذخیره شده است‌.

رد هر گونه کمبود کالاهای اساسی در لرستان

به گزارش وارک نیوز، علی اصغر صفری راد در بیست و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت مواد غذایی استان با بیان اینکه  تصمیمات ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی باید در زندگی مردم تاثیر ملموس داشته باشد، عنوان کرد: مردم باید اثرات این تصمیمات را  احساس کنند.

وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده و پیش‌بینی‌هایی که از میزان مصرف مردم در ایام پایانی سال صورت گرفته، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارهای استان ذخیره شده است‌.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تاکید کرد: در خصوص تامین و ذخیره کالاهای ضروری و اساسی مردم با مشکل خاصی مواجه نیستیم و هر گونه کمبود کالایی در استان تکذیب می شود و مردم به شایعات توجه نکنند.

صفری راد خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی سال نیز علاوه بر موجودی انبارها هر زمان کمبودی در بازار احساس شود در اسرع وقت تامین خواهد شد، اقدامات و برنامه‌ریزی  لازم در رابطه با تامین نیاز بازار و رفع کمبودها صورت گرفته است.

وی گفت: مسئولان استات تمام توان خود را برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به کار گرفته اند و مردم در محیطی آرام اقدام به تهیه ملزومات مورد نیاز خود کنند.